![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ostin Zalman CNPS9700 LED CPU Cooler (http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16835118019.) Halusin Xigmatec että on suositeltavaa, koska ne eivät anna aikaa Fry's. Onko tämä sain hyvän (se suositteli niiden teknologian asiantuntija yhtenä parhaista he kantoivat), vai pitäisikö minun ottaa se takaisin ja tilaa Xig alkaen Newegg? EDIT: Tarkoitin Thermalright CPU cooler: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835109125&Tpk=Thermalright 120 Ultra Extreme |
|
| |||
| |||
| Näyttää kiinteässä kohden arvion ... vain isoja, joten varmista, että sinulla ei mahdu. |
|
| |||
| |||
| Joo, kaveri Puhuin tuntee lauttojen ja asia (Antek 900) ja hän sanoi, että se sopisi. Hän on sama jäähdytin ja asia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kumpi sait sitten? Ne ovat molemmat hyviä jäähdytyslaitteet.
|
| |||
| |||
| Sain Zalman, koska se, mitä he olivat. If you say it's good sitten aion rikkoa minun tietokone alas ja asenna se ja uusi kiintolevy. En halua avata laatikko kunnes sain luvan lol. Vakavasti puhuen, uskon kaveri siellä, mutta luotan siihen, et ihmiset enemmän ........... |
|
| |||
| |||
| Jep Go for it. Olen 99% varma, että se sopii teidän tapauksessanne. Se on erittäin hyvä jäähdytin, on verrattavissa Thermalright ja paremmin kuin Xigmatec Olkoon repiä alas alkaa! Hyvissä ajoin, jotta kaikki hyvin puhtaita kuin hyvin.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hyvä puhdistus ja parempi järjestely johtoja. Cry Havoc ja löysät Dogs of War. Jos minulla on ongelmia HDD I'll olla mielistelyä apua. Vaikka olen tunne vallaton olen Nuke disking tyttäreni tietokoneeseen ja siirtämällä eräitä XP jotta hän voi pelata hänen Barney pelejä ja katsella elokuvia lol. Sain hänet versio Vista (kuvittelin, hän voi myös alkaa opetella sitä), mutta haluan rakentaa hänelle jotain hieman parempaa, että (PentiumIV 3,8, 1 GB RAM, mitä hän on jo), koska en voi käyttää uudelleen Vista on uudempi tietokoneeseen. Vaikka olen ajatellut, että ......... Olisin tyhmä saada toisen 790I, pisara eräs 9800GX2: n ja puoli minun RAM kanssa mukava halpa duo core? I luku, joka antaa minulle paljon tilaa päivittää, koska hän saa vanhemmat ja tarvitsee enemmän, tai ............. Pitäisikö minun vain saada edullinen Mobo, Duo ydin, ja halpaa muistia? Kaikki duo olisi parempi kuin Pent4 ja pystyvät toimimaan Vistan eikö? Lisäksi voisin probab ly saada kaikki halvempaa kuin hinta 790 ja uutta tavaraa tulee ulos joulukuussa, 790 saattaa olla vanhentunut, ennen kuin hän on myös valmis päivittää. Ajattelen liikaa vai liian vähän? |
|
| |||
| |||
| Quote:
En usko sen arvoinen laihtumiseen järjestelmä alas ja ostaa toisen 790I.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Usb jäähdytin minun laptop | ghbnic | Rautatavaran Chat | 15 | 10. lokakuu 2008 15:10 |
| Best socket 775 Jäähdytyspatteri | thingie2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 19. Jul 2008 02:59 |
| CPU Cooler. Kumpi? | craiig | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 14th Feb 2008 15:15 |
| Cooler | Aners92 | Rautatavaran Chat | 2 | 20 Jan 2008 03:41 |
| Parhaat 360 cooler | xactly | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 6. marraskuu 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |