![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp kjøpt en Zalman CNPS9700 LED CPU Cooler (http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16835118019.) Jeg ville Xigmatec som ble anbefalt fordi de ikke bære noen på Fry's. Er dette en jeg fikk bra (det var anbefalt av sin tekniske spesialist som en av de beste de bar), eller bør jeg ta den tilbake og bestille Xig fra Newegg? EDIT: Jeg mente at Thermalright CPU kjøler: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835109125&Tpk=Thermalright 120 Ultra Extreme |
|
| |||
| |||
| Ser ut som de solide per anmeldelsene ... like stor så sørg for at du får plass til det. |
|
| |||
| |||
| Ja, fyren jeg snakket med kjenner mine rigg og case (Antek 900) og han sa det ville passe. Han har samme kjøligere og case. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken fikk du da? De er begge gode kjølere.
|
| |||
| |||
| Jeg fikk Zalman fordi det er hva de hadde. Hvis du sier det er bra da jeg skal bryte meg computer ned og installere den og min nye harddisken. Jeg ønsket ikke å åpne boksen før jeg fikk tillatelse lol. Seriøst, jeg stoler på fyren der, men jeg stoler på dere folkens mer ........... |
|
| |||
| |||
| Yep gå for den. Jeg er 99% sikker på at den skal passe i ditt tilfelle. Dette er en meget god kjøler, på linje med Thermalright og bedre enn Xigmatec La rive ned begynne! God tid til å gi alt en god rene.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| En god rengjøring og en bedre tilrettelegging av ledningene. Cry Havoc og løs The Dogs of War. Hvis jeg har problemer med HDD I'll be om å krype for å få hjelp. Mens jeg føler spretten jeg nuke disking mine døtre PC og sette noen XP på slik at hun kan spille henne Barney spill og se filmer lol. Jeg fikk henne en versjon av Vista (tenkte hun kanskje også begynne å lære med det) men jeg vil bygge henne noe litt bedre for at (3.8 PentiumIV, 1 GB RAM hva hun har nå), siden jeg ikke kan bruke på Vista på en nyere datamaskin. Mens jeg tenker at ......... JEG ville være dumt å få en annen 790i, droppe en av mine 9800GX2 og halve RAM sammen med en hyggelig CHEAP duo core? Jeg tror det ville gi meg god plass til å oppgradere når hun blir eldre og trenger mer, eller ............. Bør jeg bare få en billig Mobo, Duo Core og billig RAM? Eventuelle duoen ville være bedre enn Pent4 og kunne kjøre Vista ville det ikke? Også jeg kunne probab ly få at alle billigere enn prisen på en 790 og med det nye ting som kommer ut i desember, The 790 kan være foreldet før hun er like klar til å oppgradere. Jeg tenker for mye eller ikke nok? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg tror ikke det er verdt slanking systemet ned og kjøpe et annet 790i.
__________________ serverguy |