![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Olen vain huomannut, että kaksiytiminen minun CPU ovat hyvin eri lämpötiloissa. Core 1 on 34 astetta celcius, ja Core 2 on 22 astetta celcius. En ole varma, onko se normaalia vai ei, koska en ole koskaan ollut Dual Core ennen. Tarkistin prosessit käyttävät eniten CPU ja koetella emäntä, ja tarkastetaan affiniteetti, ja kaikki prosessit, joilla määritetty käyttämään molempia ytimiä. Älä ohjelmat haluavat vain käyttää yhtä ydin? Onko kuitenkin muuttaa sitä? Tai se on pysyä tällä tavalla? Luulin, että tämä voisi olla yksinkertainen Google, mutta en löytänyt mitään. Vastaukset arvostetaan .
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ei 100%, mutta tämä voi johtua siitä, että ei käytetä yhtä koko ajan, toinen ydin luultavasti vain avataan tarvittaessa.
|
|||
|
|||
|
Onko mitään keinoa saada niitä käyttää yhtä? Koska jos vain yksi ydin on käytössä, niin ei se kulua?
|
|||
|
|||
|
Olet CPU luultavasti elää kauemmin kuin kaikki muut osat tietokoneen, en halua huoli saada kuluneet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok, joten sitä mieltä, että olisi hienoa? Mitä jos olen pelejä. En tiedä, miten valvoa lämpötilaa niin, tiedän, missä se on käyttämällä yhtä tai kahta ydintä?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En olisi uskonut lämpötila olisi kovin kaukana toisistaan, minun Duel hylsyt ovat aina noin 5 astetta toisistaan. Mutta se olisi hienoa, kuten InGame, ei, ei ole niin tietää niitä molempia käytetään reaaliajassa (tietääkseni), ellei sinulla ole LCD DISPLY olen G15 näppäimistö, joka on yksi sisäänrakennettu vuonna ja on CoreTemp käynnissä jonka näytön käyttö ja lämpötilat ydintä suorittimen päälle LCD.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
En välitä siitä - ehkä vain yksi keskeisistä käytetään enemmän kuin muut!
Mitä voit tehdä, vaikka ei avaa Tehtävienhallinta, aivan click model after prosessi ja valitse "Aseta affiniteetti", jonka avulla voit määrittää prosessi sekä ytimet tai vain yksi niistä. CPU0 on ydin 1 ja CPU1 on Core 2. Oletusarvoisesti jokainen prosessi ulottuu molempien sydämiä. My System: #
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Minulla on neljän ytimen ja temps ovat noin 5 ° C kauniiden
|
|||
|
|||
|
Quote:
Ole hyvä vastaus, jos ei viitsi tehdä niin, koska sillä kirjailija pidän ihmisten motivaatiota jatkuva tutkimus .............. Olen aina etsii epätavallinen luonteenpiirteitä käyttää merkkejä .......... |