![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik merkte dat de twee kernen in mijn CPU hebben zeer uiteenlopende temperaturen. Core 1 is 34 graden celcius, en Core 2 is 22 graden celcius. Ik ben niet zeker of het normaal is of niet, omdat ik nooit eerder had dual core. Ik controleerde de processen met de meeste CPU's task manager, en gecontroleerd affiniteit, en alle processen waar ingesteld op beide cores te gebruiken. Doe de programma's alleen wilt gebruiken een kern? Is er hoe dan ook te veranderen? Of heeft zij op die manier blijven? Ik dacht dit kan eenvoudig met Google, maar ik kon niets vinden. Antwoorden gewaardeerd .
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet 100% maar dit kan te wijten zijn aan beide niet gelijkelijk de hele tijd gebruikt, tweede kern waarschijnlijk pas opent wanneer nodig.
| |||
| |||
| Is er een manier om ze te gebruiken ook? Want als er slechts een core wordt gebruikt, dan niet krijgen versleten?
|
| |||
| |||
| Je CPU zal waarschijnlijk overleven alle andere onderdelen in uw pc, zou ik geen zorgen over te maken krijgen versleten. |
|
| |||
| |||
| Ok, dus je denkt dat het moet wel goed? Wat als ik het spelen van spelletjes. Ik weet niet hoe de temperaturen dan volgen, zal ik weten waar het is met behulp van een of twee cores?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou niet hebben gedacht dat de temperaturen moeten ver uit elkaar zijn, zijn mijn duel kernen altijd binnen ongeveer 5 graden van elkaar. Maar het zou fijn zijn, als voor ingame, nee, er is geen manier om te weten dat ze worden beide gebruikt in real time (die ik ken), tenzij je een LCD hebt disply, ik heb een G15 toetsenbord, die heeft een ingebouwde in en hebben CoreTemp draaien die beeldscherm gebruik en de temperaturen van de kernen van de CPU op het LCD-scherm.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou niet zorgen over te maken - waarschijnlijk slechts een core wordt gebruikt meer dan de andere!
Wat u kunt doen is al open Taakbeheer, klik met de rechtermuisknop op een proces en klik op "Instellen affiniteit" die je zal toestaan om een proces toe te wijzen aan zowel de kernen of slechts een van hen. CPU0 is kern 1 en kern CPU1 is 2. Standaard elk proces verspreidt zich over beide cores. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een quad-core en de temps zijn allemaal in ongeveer 5 graden C uw boete
| |||
| |||
| Citaat:
Beantwoord, als je kunt de moeite om dit te doen, want als schrijver vind ik de menselijke motivatie een constante studie .............. Ik ben altijd op zoek naar ongewone karaktertrekken te gebruiken voor tekens .......... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 29 augustus 2009 09:31 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 2 maart 2009 23:00 |
| Computer temperaturen | rsteenoven | Algemeen Hardware Chat | 24 | 31 mrt 2008 14:37 |
| Hoger Single Core, Neder Dual Core | mykul | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 16 feb 2008 13:28 |
| Temperaturen | Mikel | Algemeen Hardware Chat | 5 | 15 Jan 2008 23:55 |
| Thread Tools | |
| |