![]() |
|
| |||
| |||
| Hvilke af disse 2 CPU's er hurtigere, forudsat de begge have maksimalt RAM og alt muligt andet thay brug for: »Intel Celeron Dual-Core Processor T1600 1.66GHz (laptop) eller »Intel Celeron D 330 2.66GHz Processor '(Desktop) Jeg forstår, at Dual CPU's ikke lige dobbelt så hurtigt som det afhænger af den enkelte ansøgning og kram. Hvis du ønsker yderligere oplysninger bedes De, jeg ved ikke engang, hvis du kan gøre en lige sammenligning med disse jeg ønsker blot et løseligt indtryk af, der er bedre. Cheers, James. |
|
| |||
| |||
| Anyone? Selv et gæt ville være nyttigt ... |
|
| |||
| |||
| En lige sammenligning er vanskelig, den første er en dual core, mens sidstnævnte er en enkelt. Det afhænger af, hvad du søger med det at gøre. Som en bærbar, det ikke vil være spil. Hvad agter jeg kører på den? Også, hvad O / S? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CD 330 er "Faster".
Men som mctw nævner, hvis du kører flere eller gevindskårne applikationer, så kan du opleve en performance stigning med langsommere med to kerner. Men læser du post, du ikke afgøre mellem to computere, en bærbar computer og et skrivebord rent baseret på CPU hastighed er du? Det er frygtelig på så mange niveauer. Mit system: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Nr. bare rolig det er ikke, hvad jeg gør, lol. Jeg har lige købt en ny laptop, og var nysgerrig efter, om det ville give bedre resultater end mit skrivebord, jeg har ikke modtaget den bærbare computer, men ellers ville jeg bare prøve det og se. Fra, hvad du sagde, at det lyder som jeg vil se bedre resultater, som jeg normalt har problemer på mit skrivebord, når du kører iTunes, Firefox og Photoshop eller sådan noget. Og faktisk er jeg bare selv om den bærbare computer har 2GB RAM og skrivebordet kun 512MB (jeg har ikke råd til at opgradere det!), Så bør det være meget bedre. Hvad jeg virkelig har lyst til er en dejlig kraftfuld skrivebordet, at jeg kan spille anstændigt spil på og redigere video, men desværre er jeg dårlig ... ![]() Cheers for svarene. |
|
| |||
| |||
| CPU hastighed er afhængig af mange faktorer GHZ processorer, RAM hukommelse, cachehukommelsen, RPM harddisk helst 7200 RPM så med ud at overveje alle disse faktorer cant foranstaltning computer hastighed. Men fra Intel dual core og Intel D Processor Jeg synes D-processor er hurtigere. |
|
| |||
| |||
| Citat:
CPU hastighed er helt adskilt fra enhver del, bortset fra CPU. |