![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitkä näistä 2 CPU: n on nopeampi, kun oletetaan, että he molemmat ovat enintään RAM ja mitä muuta thay tarvitaan: "Intel Celeron Dual-Core Processor T1600 1.66GHz (Laptop) tai "Intel Celeron D 330 2,66 GHz prosessori (Desktop) Ymmärrän, että Dual CPU: n ei ole sama kuin kaksi kertaa niin nopeasti kuin se riippuu yksittäisen hakemuksen ja kamaa. Jos tarvitset lisätietoja kysy, en edes tiedä, jos voit tehdä suoraa vertailua näiden Haluan vain karkea käsitys, joka on parempi. Cheers, James. |
|
| |||
| |||
| Anyone? Jopa arvaus olisi apua ... |
|
| |||
| |||
| Suora vertailu on vaikeaa, ensimmäinen on kahden ytimen, kun taas jälkimmäinen on yksi. Se riippuu siitä, mitä olet tekemisissä sen kanssa. Kuten läppäriin, sen ei tule pelejä. Mitä aiotte minulle käynnissä sen? Myös, mitä O / S? |
|
| |||
| |||
| CD-330 on "nopeampi". Kuitenkin mctw mainitaan, jos käytät useita tai kierteitettyjä sovelluksia, niin saatat huomata suorituskyvyn kasvu on hitaampaa kahden ytimen. Kuitenkin lukiessa olet postitse et ratkaistaessa kahden PC: n, kannettavan tietokoneen ja työpöydän puhtaasti perustuu suorittimen nopeus olet? Se on hirvittävä niin monella tasolla. |
|
| |||
| |||
| No älä huoli, että ei ole, mitä olen tekemässä, lol. Olen juuri ostanut uuden kannettavan tietokoneen ja oli outoa, jos se olisi paremmin kuin työpöydälle, en ole saanut kannettava vielä muuten olin vain kokeilla ja nähdä. Siitä, mitä te sanoitte, se kuulostaa niin kuin minä näen paremman suorituskyvyn kuin minä yleensä ole ongelmia työpöydälle kun käynnissä iTunes, Firefox ja Photoshop tai jotain. Ja oikeastaan juuri vaikka kannettava tietokone on 2 Gt RAM-muistia ja työpöydän vain 512 Mt (Minulla ei ole varaa päivittää!) Niin se olisi paljon parempi. Mitä minä todella fancy on mukava tehokas työpöydän että voin pelata ihmisarvoisen pelejä ja muokata videota, mutta valitettavasti olen huono ... ![]() Cheers, että vastaukset. |
|
| |||
| |||
| Suorittimen nopeus riippuu monista tekijöistä GHz Jalostajien, RAM-muistia, Välimuisti, RPM kiintolevy mieluiten 7200 RPM niin ulos kun otetaan huomioon kaikki nämä tekijät kallistuksen toimenpide tietokoneen nopeudesta. Mutta Intel Dual Core-ja Intel D Prosessori mielestäni D-prosessori on nopeampi. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Suorittimen nopeus on täysin erillinen muu kuin CPU. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsetko Ethernet Faster Than 10MBps! | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 12 | 18th Jun 2009 11:16 |
| Nopeampi laajakaista? | triathleterob | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 25 Jan 2009 12:26 |
| Miten voin tehdä Vista alkaa nopeammin ja pysäytysjaksoja Faster | ashmehta | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 11. toukokuuta 2008 02:16 |
| Nopeampi Fox | Cew27 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 4. Jan 2008 13:35 |
| Kumpi on nopeampi? | Pizzle | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 19. Sep 2007 11:02 |
| Thread Tools | |
| |