mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Welke CPU is sneller?

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 07:38
Nieuw Lid Fractie

Default Welke CPU is sneller?

Welke van deze 2 CPU's sneller is, in de veronderstelling dat zij beiden hebben maximale RAM en wat thay nodig:
'Intel Celeron Dual-Core Processor T1600 1.66GHz "(laptop)
of
'Intel Celeron D 330 2,66 Processor "(Desktop)

Ik begrijp dat Dual CPU's niet gelijk is twee keer zo snel, het hangt af van de individuele aanvraag en stuff.

Indien u meer informatie kunt u vragen, ik weet niet eens of je kunt een rechte vergelijking met deze Ik wil alleen maar een ruw idee van wat beter.

Cheers, James.
Old 17 jun 2009, 05:07
Nieuw Lid Fractie

Anyone? Zelfs een gok zou nuttig ...
Old 17 jun 2009, 06:01
Lid Fractie

Een rechte vergelijking is moeilijk, de eerste is een dual core, terwijl de laatste een single. Het hangt ervan af wat je zoekt mee te maken. Als een laptop, het zal niet spelen. Wat bent u van plan om mij draait op het? Ook wat O / S?
Old 17 juni 2009, 14:09
Donor Groep

De CD 330 is "sneller".

Maar als mctw vermeldt, indien u meerdere of threaded applicaties, dan ben je wellicht een verhoging van de prestaties met de tragere dual core.

Maar uit het lezen van je post, u niet beslissen tussen twee PC's, een laptop en een desktop die louter zijn gebaseerd op de CPU snelheid bent u?

Dat is verschrikkelijk op zoveel niveaus.
Old 18 jun 2009, 04:54
Nieuw Lid Fractie

Nee maak je geen zorgen, dat is niet wat ik doe, lol.

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht en was nieuwsgierig of het beter presteren dan mijn desktop, heb ik niet ontvangen de laptop nog anders Ik wil gewoon proberen en te zien.

Van wat je zei dat klinkt als ik zie betere prestaties als ik meestal heb problemen op mijn bureaublad wanneer draait iTunes, Firefox en Photoshop of iets. En eigenlijk ik alleen maar de laptop heeft 2Gb RAM en de desktop alleen 512Mb (ik kan het zich niet veroorloven om te upgraden it!) Dus het zou een stuk beter.

Wat ik echt fancy is een mooie krachtige desktop die ik kan spelen fatsoenlijk spelletjes op en bewerken van video, maar helaas ben ik een slechte ...

Cheers voor de antwoorden.
Old 18 juni 2009, 21:38
Lid Fractie

CPU-snelheid is afhankelijk van vele factoren GHZ van processoren, RAM geheugen, Cachegeheugen, RPM harde schijf liefst 7200 RPM, zodat met de behandeling van al deze factoren cant maatregel computer snelheid.

Maar van Intel Dual Core Processor en Intel D Ik denk D Processor is sneller.
Old 19 juni 2009, 10:20
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ComputerRepairStpete View Post
CPU-snelheid is afhankelijk van vele factoren GHZ van processoren, RAM geheugen, Cachegeheugen, RPM harde schijf liefst 7200 RPM, zodat met de behandeling van al deze factoren cant maatregel computer snelheid.

Maar van Intel Dual Core Processor en Intel D Ik denk D Processor is sneller.
Onzin.

CPU-snelheid is volledig gescheiden van alle andere componenten dan de CPU.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Noodzaak Ethernet Faster Than 10Mbps! 4D (Fordy (Ford) Ollie Netwerken, modems & VoIP 12 18 jun 2009 11:16
Sneller breedband? triathleterob Netwerken, modems & VoIP 3 25 Jan 2009 12:26
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Vista sneller opstarten en afsluiten Sneller ashmehta Windows besturingssystemen 12 11 mei 2008 02:16
Sneller Fox Cew27 Web Browsers & FTP Clients 2 De 4 januari 2008 13:35
Welke is sneller? Pizzle CPUs, Moederborden & RAM 1 19e sep 2007 11:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.