![]() |
|
| |||
| |||
| Hvilke av disse 2 CPU-er raskere, forutsatt de begge har høyeste RAM og noe annet thay trenger: "Intel Celeron Dual-Core prosessor T1600 1.66GHz (laptop) eller "Intel Celeron D 330 2,66 GHz prosessor (Desktop) Jeg forstår at Dual CPUens ikke like dobbelt så fort som det avhenger av det enkelte program og sånt. Hvis du trenger mer informasjon ber jeg ikke vet om du kan gjøre en direkte sammenligning med disse Jeg vil bare ha en grov idé om noe som er bedre. Cheers, James. |
|
| |||
| |||
| Anyone? Selv en gjetning vil være nyttig ... |
|
| |||
| |||
| En direkte sammenligning er vanskelig, den første er en dual core, mens sistnevnte er en enkelt. Det avhenger hva du er ute å gjøre med det. Som en bærbar, det er ikke skal bli spill. Hva har du tenkt meg å kjøre på den? Også, hva O / S? |
|
| |||
| |||
| CD 330 er "Faster". Men som mctw nevner hvis du kjører flere eller gjengede programmer, vil du kanskje merke en ytelse øke med tregere dual core. Men fra leser du innlegget er du ikke bestemmer mellom to PCer, en bærbar og en stasjonær utelukkende basert på CPU-hastigheten er du? Det er fryktelig på så mange nivåer. |
|
| |||
| |||
| Nei du trenger ikke bekymre deg som ikke hva jeg gjør, lol. Jeg har nettopp kjøpt en ny laptop, og ble nysgjerrig om det ville gi bedre resultater enn skrivebordet mitt, jeg har ikke mottatt den bærbare PCen ennå annet jeg ville bare prøve det og se. Fra det du sa det høres ut som jeg vil se bedre resultater som jeg vanligvis har problemer på skrivebordet når du kjører iTunes, Firefox og Photoshop eller noe. Og faktisk er jeg bare om den bærbare har 2GB RAM og skrivebordet bare 512MB (jeg har ikke råd til å oppgradere det!) Så bør det være mye bedre. Hva jeg virkelig har lyst på er en fin kraftige stasjonære som jeg kan spille anstendig spill på og redigere video, men dessverre jeg er dårlig ... ![]() Skål for svarene. |
|
| |||
| |||
| CPU-hastigheten er avhengig av mange faktorer GHz av prosessorer, RAM-minne, bufferminnet, RPM harddisk fortrinnsvis 7200 RPM så uten å vurdere alle disse faktorene skrånende måle datamaskinen hastighet. Men fra Intel Dual Core-og Intel-D prosessor Jeg tror D prosessor er raskere. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
CPU-hastighet er fullstendig separat fra alle andre komponenter enn CPU. |