mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

CPU hitte

Reply

Thread Tools
Old 21 jan 2008, 13:47
Lid Fractie

He

Ik heb mijn nieuwe processor, een AMD Athlon (tm) 64 X2 Dual Core 6000 +
Ik heb een programma gedownload die de warmte van de CPU displays, en al vanaf het begin is geweest rond 50C. Ik vroeg me af of het normaal is voor de CPU wordt deze warm. wanneer niet meer dan kloksnelheid, en niet gebruikt om iets anders dan google'ing de netto
Old 21 januari 2008, 15:24
Donor Groep

De maximale temperatuur van de chip is 55 tot 63 C, ziet eruit als je loopt net onder de lijn als een paar mensen die ik gevonden heb van hen lopen rond de 40 merk C, check in je BIOS als de temperatuur uitlezen juist is, controleren in de bios draait de chip op volle capaciteit en geeft u uw max. uitlezing, als het nog steeds hoog is zou ik adviseren te investeren in een beter koelsysteem als het draaien van een chip op zijn buurt max. temp vermindert het de levensduur

Mijn Systeem: --

Processor (s):
2.4Ghz Intel Core 2 Quad
Moederbord:
ACER EG31M
RAM Geheugen:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Sound Card:
Realtek High Definition Boordsystemen
Hard Drive (s):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optische Drive (s):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
Merkloze zaak en PSU @ 500 watt
Koeling:
MATERIEEL
Netwerk / Internet:
Realtek PCI-E gigabite netwerkkaart
Monitor (s):
19 "LCD en 15 inch LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Reply

Register

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Sapphire ATI 4870 1GB Heat Issue dsaliba Grafische Kaarten & Monitors 3 25 september 2009 13:40
Waarom doet mijn laptop warmte tot veel? hitman0042 Laptops, Mobiles & PDA's 7 3rd Dec 2008 09:39
Overklokken en warmte. rbscooby CPUs, Moederborden & RAM 23 Van de 6 juni 2008 12:57
Warmte-sonde louhmaylin CPUs, Moederborden & RAM 5 9 Jan 2008 19:11
Koellichaam houder ghbnic CPUs, Moederborden & RAM 4 31 dec 2007 16:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.