![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min dårlige bundkort at koste en formue er borked !!!!!! Enhver ved, hvordan man kommer i kontakt med Asus til RMA dette bord?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tror ikke, du kan, i det mindste i Det Forenede Kongerige. http://livesupport.asus.com/oapcs.html = "Click HER for en online-formular til at indsende RMA anmodninger (USA og Canada kunder alene). "
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja jeg fandt ud af, at jeg er nødt til at kontakte forhandleren og de vil forsøge at RMA det Vil købe et Biostar Tpower I45 nu
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| held og lykke. Jeg har lige måttet RMA mit skærmkort mit bundkort min strømforsyning og min ram bc min strømforsyning stegt dem eller bundkortet stegt strømforsyningen. jeg dont kende der, men det stinker |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 15 januar 2009 06:29 |
| Hvor meget vil jeg få for min ASUS 8800 GT | gtf6 | Grafikkort & Monitors | 2 | 27 november 2008 20:54 |
| Asus EEE PC | Cew27 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 25 | 18. sep 2008 03:14 |
| Bedste Bundkort - ASUS | Thunderer | CPU, bundkort og RAM | 6 | 29. sep 2007 00:39 |
| Der har et problem med asus P.5N-E SLI | necromancier | CPU, bundkort og RAM | 13 | 27 juli 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |