![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oma huono emolevy maksaa onni on borked !!!!!! Jokainen tietää, miten saada yhteyttä Asus on RMA tämän hallituksen?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Älä usko, voit ainakin Isossa-Britanniassa. http://livesupport.asus.com/oapcs.html = "Click TÄSTÄ on online-muodossa esittämään RMA-pyynnöt (USA ja Kanada vain asiakkaille). "
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Joo sain selville, että minun on otettava yhteyttä vähittäismyyjän ja he yrittävät ja RMA se Gonna ostaa Biostar Tpower I45 nyt
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| onnea. i just oli RMA minun näyttösovittimen minun emolevyn oma virtalähde ja minun ram bc minun virtalähde paistettu tai emolevyn paistettu virtalähde. i dont tiedä, mitä, mutta se on perseestä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| Kuinka paljon saan minun ASUS 8800 GT | gtf6 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 27. marraskuu 2008 20:54 |
| Asus Eee PC | Cew27 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 25 | 18. Sep 2008 03:14 |
| Best Emolevy - ASUS | Thunderer | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 29. Sep 2007 00:39 |
| Joiden ongelmana on asus p5n-E SLI | necromancier | CPUs, Emolevyt & RAM | 13 | 27. Jul 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |