![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn arme moederbord dat kost een fortuin wordt borked !!!!!! Iedereen weet hoe je in contact met Asus aan RMA dit board?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Denk niet dat je kan, althans in het Verenigd Koninkrijk. http://livesupport.asus.com/oapcs.html = "Klik op HIER voor een online formulier in te dienen RMA aanvragen (VS en Canada alleen klanten). "
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja ik vond dat ik heb contact met de retailer en zij zullen proberen het RMA Gonna buy a Biostar Tpower I45 nu
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| beste van geluk. Ik moest mijn videokaart RMA mijn moederbord mijn voeding en mijn ram bc mijn voeding gebakken of het moederbord gebakken de stroomaansluiting. i dont weet welke, maar het zuigt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 15 Jan 2009 06:29 |
| Hoeveel zou ik voor mijn ASUS 8800 GT | gtf6 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 27 nov 2008 20:54 |
| Asus Eee PC | Cew27 | Laptops, Mobiles & PDA's | 25 | 18e sep 2008 03:14 |
| Best Moederbord - ASUS | Donderaar | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 29e sep 2007 00:39 |
| Na een probleem met de ASUS P5N-E SLI | necromancier | CPUs, Moederborden & RAM | 13 | 27 jul 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |