![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min stakkars hovedkort som koster en formue er borked !!!!!! Alle som vet hvordan man kommer i kontakt med Asus til RMA dette forumet?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tror ikke du kan, minst i Storbritannia. http://livesupport.asus.com/oapcs.html = "Klikk HER på et elektronisk skjema for å sende RMA forespørsler (USA og Canada kunder). "
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja, jeg fant ut at jeg må kontakte forhandleren, og de vil prøve og RMA det Skal du kjøpe en Biostar Tpower I45 nå
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| lykke til. Jeg bare måtte RMA min skjermkortet mitt hovedkort min strømforsyning og min ram bc min strømforsyning stekt dem eller hovedkortet stekt strømforsyningen. jeg dont vite hvilke men det suger |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| ASUS (ASUS G1Sn AK014C) Vs. Rizeon (S97V-GS) | Samantha0101 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 15 januar 2009 06:29 |
| Hvor mye vil jeg få for mitt ASUS 8800 GT | gtf6 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 27 nov 2008 20:54 |
| Asus Eee PC | Cew27 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 25 | 18nde sep 2008 03:14 |
| Best Hovedkort - ASUS | Thunderer | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 29. sep 2007 00:39 |
| Har problemer med asus p5n-E SLI | necromancier | CPUer, Hovedkort & RAM | 13 | 27 juli 2007 17:04 |
| Thread Tools | |
| |