![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har haft for at vende tilbage til min gamle maskine som min "nye" en død ..... under alle omstændigheder, jeg har forsøgt at bringe en op til hastighed, ændret til NTFS fra FAT32, fuld Defrag, tømmes un-anvendte programmer og fjernes Norton Security som var begyndt at være en smerte. Problemet er denne maskine virkelig kampe med CPU og toppe ud, selv om åbning af de mest straighforward programmer. Jeg har nævnt de CPU-Z output nedenfor, hvis nogen har nogle ideer til at hjælpe denne gamle timerindstilling (PC ikke mig) ud. Processor (s) Antal processorer1 Antal kerner1 pr processor Antal tråde1 (max 1) per processor NavnAMD Athlon XP Kode NavnFuldblodsheste SpecifikationAMD Athlon (tm) XP 2000 + PakkeSocket A (462) Familie / Model / Stepping6.8.1 Extended Family / Model7,8 Core SteppingB0 Teknologi0.13 um Core Speed1665,9 MHz Multiplikator x Bus hastighed12,5 x 133,3 MHz Nominel Bus hastighed266,5 MHz Instruction sætMMX (+), 3DNow! (+), SSE L1 Data Cache (per processor)64 Kbytes, 2-vejs sæt associativ, 64-byte line størrelse L1 Instruction cache (per processor)64 Kbytes, 2-vejs sæt associativ, 64-byte line størrelse L2 cache (per processor)256 Kbytes, 16-vejs sæt associativ, 64-byte line størrelse Chipset & Memory NorthbridgeVIA P4M266/KM266 (VT8375) rev. 00 SouthbridgeVIA VT8235 rev. 00 Side Band Addressingikke understøttes, ikke aktiveret Memory TypeDDR Memory Size768 Mbytes Memory Hyppighed133,3 MHz (1:1) DRAM Interleaveingen CAS # Latency (TCL)2.5 ure RAS # til CAS # (tRCD)3 ure RAS # Precharge (TRP)3 ure Cycle Time (trás)6 ure System System Producent System NavnK7VM2 System S / N00000000 Bundkort VendorBundkort ModelK7VM2 BIOS VendorAmerican Megatrends Inc. BIOS VersionP1.30 BIOS Dato12/13/2002 Memory SPD Modul 1DDR, PC2700 (166 MHz), 256 MB, ukendt mærke Modul 2DDR, PC2700 (166 MHz), 512 MB, Samsung Software Windows-versionMicrosoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600) DirectX Version9.0c |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overrasker mig ikke at være ærlig. Enkelt koret CPU, midt i mængden af ram, men to særskilte fabrikanten SIMM-moduler og forskellige hukommelse beløb. Derefter tilsættes et via chipsæt i mix.
|
| |||
| |||
| Jeg agter at købe en bærbar computer til mig til min tunge ting, men ønsker dette en til at køre, at lidt mere efficienly for familien stuff. Mine børn elsker at lytte til MP3-filer og naturligvis at surfe på nettet. Hvis du har nogle anbefalinger Jeg vil være taknemmelig (bortset fra de indlysende »bin det 'en). |
|
| |||
| |||
| Jeg har samme spec pc ovenpå jeg bruge til tastatur midi og watchin TV i sengen, men jeg har kun 512 MB RAM. og den kører i tomgang omkring 1-4%, Thats med Norton 2005 og Spybot runing onit too.Its ikke hurtig, men det kommer til at løbe med de fleste ting jeg gøre med nogen probs! f.eks WinTv, WMP, IE osv. .. Det bliver ikke den hurtigste i verden, men det er designet til at køre XP, så jeg vil tjekke for ubehageligt's, også som Alex sagde om ram, så prøv at tage ud 256MB stick, og prøv igen med din 512MB på egen hånd. |