![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen saanut palata vanhan koneen oma "uusi" yksi kuoli ..... joka tapauksessa, olen yrittänyt saada tämä tasalla, muutetaan NTFS alkaen FAT32, koko pettää, tyhjennetään YK-käytettyjen ohjelmien ja poistaa Norton Security, joka alkaa olla tuskaa. Ongelma on tämä kone todella kamppailee suorittimen ja topit pois edes avata kaikkein straighforward ohjelmia. Olen luetellut CPU-Z tuotos alla, jos joku on joitakin ajatuksia, joiden avulla tämä vanha ajastin (PC ei minua) ulos. Processor (s) Jalostajien lukumäärä1 Lukumäärä sydämiä1 per suoritin Lukumäärä threads1 (max 1) prosessoria kohden NimiAMD Athlon XP Tunnus NimiTäysverihevosten EritelmäAMD Athlon (tm) XP 2000 + PackageSocket A (462) Family / Model / Stepping6.8.1 Laajennettu Perhe / Malli7,8 Core SteppingB0 Teknologia0.13 um Core Speed+1.665,9 MHz Kerroin x Bussi nopeus12,5 x 133,3 MHz Nimellisnopeus Bussi nopeus266,5 MHz Instruction asetetaanMMX (+), 3DNow! Tiimin (+), SSE L1 Data välimuisti (per suoritin)64 KBytes, 2-way asettaa assosiatiivisia, 64-byte line size L1 Instruction cache (per suoritin)64 KBytes, 2-way asettaa assosiatiivisia, 64-byte line size L2-välimuisti (per suoritin)256 KBytes, 16-tapa asetettu assosiatiivisia, 64-byte line size Chipset & Memory NorthbridgeVIA P4M266/KM266 (VT8375) rev. 00 SouthbridgeVIA VT8235 Rev. 00 Side Band Addressingei tue, ei käytössä Muistin tyyppiDDR Muistin koko768 MBytes Muisti Taajuus133,3 MHz (1:1) DRAM Interleaveei mitään CAS # Latency (TCL)2.5 kellot RAS # että CAS # (tRCD)3 kellot RAS # Precharge (TRP)3 kellot Cycle Time (trás)6 kellot System System Valmistaja Järjestelmän nimiK7VM2 System S / N00000000 Mainboard VendorMainboard ModelK7VM2 BIOS VendorAmerican Megatrends Inc. BIOS-versioP1.30 BIOS Päiväys12.13.2002 Muisti YOA Moduuli 1DDR, PC2700 (166 MHz), 256 MBytes, tuntematon merkki Moduuli 2DDR, PC2700 (166 MHz), 512 MBytes, Samsung Ohjelmistot Windows-versioMicrosoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600) DirectX-versio9.0c |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei hämmästytä minua olla rehellinen. Single core CPU, väli-RAM-muistin määrä, mutta kaksi erillistä valmistajan Simms ja erilaiset muistin määrä. Sitten lisätään VIA-piirisarjan osaksi sekoitetaan.
|
| |||
| |||
| En aio ostaa kannettava itselleni minun raskaan kamaa, mutta haluan tämän suorittaa, että hieman enemmän efficienly perheen juttuja. Lapseni rakastavat kuunnella MP3-ja tietysti aallokko netto. Jos sinulla on joitakin suosituksia, olisin kiitollinen (selviä "bin se" yksi). |
|
| |||
| |||
| Olen samaa spec PC yläkerran i käyttää näppäimistöä midi-ja watchin tv sängyssä, mutta minulla on vain 512 Mt RAM. ja se toimii tyhjäkäynnillä noin 1-4%, thats Norton 2005 ja Spybot runing onit too.Its ole nopea, mutta se kestää useimmat asiat teen mitä tahansa probs! esim. WinTV, WMP, IE jne. .. Se ei tule olemaan nopeimmin maailmassa, mutta se on suunniteltu toimimaan XP: ssä niin haluan tarkistaa ikäviä n, myös Alex sanoi pässi, kokeile ottaa pois 256 keppiä ja yritä uudelleen saat 512 omasta. |