mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

CPU maximum .....!

Reply

Thread Tools
Old 28 juni 2008, 00:12
Lid Fractie

Hallo

Ik heb gehad om terug te keren naar mijn oude machine als mijn 'nieuwe' een overleden ..... hoe dan ook, ik heb geprobeerd om dit een op snelheid, Bijgewerkt van FAT32 naar NTFS, volledige defrag, geleegd un-gebruikte programma's en verwijderd Norton Security die begon als een pijn. Probleem is deze machine echt strijd met de CPU en tops zijn, ook het openen van de meest straighforward's. Ik heb vermeld de CPU-Z-uitgang beneden als er iemand heeft enkele ideeën om deze oude timer (de pc niet mij) uit.

Processor (s)
Aantal processoren1
Aantal kernen1 per processor
Aantal threads1 (max. 1) per processor
NaamAMD Athlon XP
Code NaamThoroughbred
SpecificatieAMD Athlon (tm) XP 2000 +
ArrangementSocket A (462)
Familie / Model / Stepping6.8.1
Extended Family / Model7,8
Core SteppingB0
Technologie0.13 um
Core Snelheid1665,9 MHz
Multiplier x Bus snelheid12,5 x 133,3 MHz
Nominaal Bus snelheid266.5 MHz
Instructie setsMMX (+), 3DNow! (+), SSE
L1 Data-cache (per processor)64 KBytes, 2-way set associative, 64-byte line size
L1 Instruction cache (per processor)64 KBytes, 2-way set associative, 64-byte line size
L2-cache (per processor)256 KBytes, 16-way set associative, 64-byte line size
Chipset & Geheugen
NorthbridgeVIA P4M266/KM266 (VT8375) rev. 00
SouthbridgeVIA VT8235 rev. 00
Side Band Addressingniet wordt ondersteund, niet ingeschakeld
Type geheugenDDR
Geheugen Grootte768 MBytes
Memory Frequency133.3 MHz (1:1)
DRAM Interleavegeen
CAS # Latency (TCL)2.5 klokken
RAS aan CAS # # (tRCD)3 klokken
RAS # Precharge (TRP)3 klokken
Cycle Time (Trás)6 klokken
Systeem
Systeem Fabrikant
SysteemnaamK7VM2
Systeem S / N00000000
Mainboard VendorMainboard ModelK7VM2
BIOS VendorAmerican Megatrends Inc
BIOS-versieP1.30
BIOS Datum12/13/2002
Geheugen EPD
Module 1DDR, PC2700 (166 MHz), 256 MBytes, onbekend merk
Module 2DDR, PC2700 (166 MHz), 512 MBytes, Samsung
Software
Windows-versieMicrosoft Windows XP Professional Service Pack 2 (build 2600)
DirectX Versie9.0c
Old 28 juni 2008, 00:21
Donor Groep

Verbaast mij niet om eerlijk te zijn.

Single Core CPU, mid-bedrag van de ram, maar twee afzonderlijke fabrikant SIMMs en uiteenlopende geheugen bedragen. Voeg vervolgens een Via-chipset in de mix.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 28 juni 2008, 00:33
Lid Fractie

Ik ben van plan de aankoop van een laptop voor mijzelf voor mijn zware spullen, maar wil dat dit een te lopen dat beetje meer efficienly voor de familie enzo. Mijn kinderen liefde te luisteren naar de MP3's en natuurlijk het surfen op het net.

Als je enkele aanbevelingen Ik zou dankbaar zijn (afgezien van de voor de hand liggende 'bin zij' een).
Old 28 juni 2008, 02:26
Lid Fractie

Ik heb een zelfde spec pct boven ik gebruiken voor midi keyboard en watchin TV in bed, maar ik heb maar 512mb ram. Het draait in idle ongeveer 1-4%, thats met Norton 2005 en Spybot runing onit too.Its niet snel, maar het zal lopen de meeste dingen die ik met enkele probs! bijvoorbeeld WinTV, WMP, IE, etc. ..
Het zal niet de snelste in de wereld, maar het is ontworpen om te draaien XP dus ik zou moeten checken voor eventuele vervelende's, ook als Alex zei over de ram, probeer waarmee de 256mb stick en probeer het opnieuw met uw 512mb op eigen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.