![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Ik heb gehad om terug te keren naar mijn oude machine als mijn 'nieuwe' een overleden ..... hoe dan ook, ik heb geprobeerd om dit een op snelheid, Bijgewerkt van FAT32 naar NTFS, volledige defrag, geleegd un-gebruikte programma's en verwijderd Norton Security die begon als een pijn. Probleem is deze machine echt strijd met de CPU en tops zijn, ook het openen van de meest straighforward's. Ik heb vermeld de CPU-Z-uitgang beneden als er iemand heeft enkele ideeën om deze oude timer (de pc niet mij) uit. Processor (s) Aantal processoren1 Aantal kernen1 per processor Aantal threads1 (max. 1) per processor NaamAMD Athlon XP Code NaamThoroughbred SpecificatieAMD Athlon (tm) XP 2000 + ArrangementSocket A (462) Familie / Model / Stepping6.8.1 Extended Family / Model7,8 Core SteppingB0 Technologie0.13 um Core Snelheid1665,9 MHz Multiplier x Bus snelheid12,5 x 133,3 MHz Nominaal Bus snelheid266.5 MHz Instructie setsMMX (+), 3DNow! (+), SSE L1 Data-cache (per processor)64 KBytes, 2-way set associative, 64-byte line size L1 Instruction cache (per processor)64 KBytes, 2-way set associative, 64-byte line size L2-cache (per processor)256 KBytes, 16-way set associative, 64-byte line size Chipset & Geheugen NorthbridgeVIA P4M266/KM266 (VT8375) rev. 00 SouthbridgeVIA VT8235 rev. 00 Side Band Addressingniet wordt ondersteund, niet ingeschakeld Type geheugenDDR Geheugen Grootte768 MBytes Memory Frequency133.3 MHz (1:1) DRAM Interleavegeen CAS # Latency (TCL)2.5 klokken RAS aan CAS # # (tRCD)3 klokken RAS # Precharge (TRP)3 klokken Cycle Time (Trás)6 klokken Systeem Systeem Fabrikant SysteemnaamK7VM2 Systeem S / N00000000 Mainboard VendorMainboard ModelK7VM2 BIOS VendorAmerican Megatrends Inc BIOS-versieP1.30 BIOS Datum12/13/2002 Geheugen EPD Module 1DDR, PC2700 (166 MHz), 256 MBytes, onbekend merk Module 2DDR, PC2700 (166 MHz), 512 MBytes, Samsung Software Windows-versieMicrosoft Windows XP Professional Service Pack 2 (build 2600) DirectX Versie9.0c |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verbaast mij niet om eerlijk te zijn. Single Core CPU, mid-bedrag van de ram, maar twee afzonderlijke fabrikant SIMMs en uiteenlopende geheugen bedragen. Voeg vervolgens een Via-chipset in de mix.
|
| |||
| |||
| Ik ben van plan de aankoop van een laptop voor mijzelf voor mijn zware spullen, maar wil dat dit een te lopen dat beetje meer efficienly voor de familie enzo. Mijn kinderen liefde te luisteren naar de MP3's en natuurlijk het surfen op het net. Als je enkele aanbevelingen Ik zou dankbaar zijn (afgezien van de voor de hand liggende 'bin zij' een). |
|
| |||
| |||
| Ik heb een zelfde spec pct boven ik gebruiken voor midi keyboard en watchin TV in bed, maar ik heb maar 512mb ram. Het draait in idle ongeveer 1-4%, thats met Norton 2005 en Spybot runing onit too.Its niet snel, maar het zal lopen de meeste dingen die ik met enkele probs! bijvoorbeeld WinTV, WMP, IE, etc. .. Het zal niet de snelste in de wereld, maar het is ontworpen om te draaien XP dus ik zou moeten checken voor eventuele vervelende's, ook als Alex zei over de ram, probeer waarmee de 256mb stick en probeer het opnieuw met uw 512mb op eigen. |