![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Jeg har måttet gå tilbake til min gamle maskin som min "nye" en døde ..... anyhow, jeg har prøvd å bringe dette opp til fart, endret til NTFS fra FAT32, full defrag, tømmes un brukte programmer og fjernet Norton Security som var begynt å bli vondt. Problemet er denne maskinen virkelig kjemper med CPU og topper seg selv åpner den mest straighforward programmer. Jeg har oppført CPU-Z output nedenfor hvis noen har noen ideer for å hjelpe denne gamle timer (PC ikke meg) ut. Prosessor (er) Antall prosessorer1 Antall kjerner1 per prosessor Antall tråder1 (max 1) per prosessor NavnAMD Athlon XP Code NameFullblods SpesifikasjonAMD Athlon (tm) XP 2000 + PakkeSocket A (462) Familie / Model / Stepping6.8.1 Extended Family / Model7,8 Core SteppingB0 Teknologi0,13 um Core Speed1665,9 MHz Multiplikator x Bus hastighet12.5 x 133.3 MHz Vurdert Bus hastighet266,5 MHz Undervisning settMMX (+), 3DNow! (+), SSE L1 Data buffer (per prosessor)64 kbytes, 2-veis sett associative, 64-byte line size L1 Instruction buffer (per prosessor)64 kbytes, 2-veis sett associative, 64-byte line size L2 cache (per prosessor)256 kbytes, 16-veis sett associative, 64-byte line size Chipset & Memory NorthbridgeVIA P4M266/KM266 (VT8375) rev. 00 SouthbridgeVIA VT8235 rev. 00 Side Band Addressingikke støttes, ikke aktivert Memory TypeDDR Memory Size768 MB Minne Frequency133,3 MHz (1:1) DRAM Interleaveingen CAS # ventetid (Tcl)2.5 klokker RAS # til CAS # (tRCD)3 klokker RAS # Precharge (trp)3 klokker Cycle Time (Trás)6 klokker System System Produsentlinker SystemnavnK7VM2 System S / N00000000 Hovedkortet VendorHovedkortet ModelK7VM2 BIOS VendorAmerican Megatrends Inc. BIOS-versjonP1.30 BIOS Dato12/13/2002 Memory SPD Modul 1DDR, PC2700 (166 MHz), 256 MB, ukjent merke Modul 2DDR, PC2700 (166 MHz), 512 MB, Samsung Programvare Windows-versjonMicrosoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600) DirectX Version9.0c |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kommer ikke overraskende for meg å være ærlig. Single core CPU, middels mengde ram men to separate produsenten SIMM-minnemoduler og ulike minne beløp. Deretter legge til en via brikkesettet i mix.
|
| |||
| |||
| Jeg har tenkt å kjøpe en bærbar for meg selv for min tunge plikt ting, men ønsker dette for å kjøre det litt mer efficienly for familien stuff. Mine barn elsker å lytte til MP3 og selvfølgelig surfer på nettet. Hvis du har noen anbefalinger Jeg vil være takknemlig (bortsett fra det åpenbare 'bin det en). |
|
| |||
| |||
| Jeg har samme spec pc oppe i bruk for tastaturet midi og watchin TV i senga, men jeg har bare 512 MB RAM. og det går i inaktiv ca 1-4%, dvs med Norton 2005 og Spybot runing onit too.Its ikke fort, men det vil kjøre de fleste ting jeg gjøre med eventuell probs! f.eks WinTv, WMP, IE osv. .. Det er ikke til å være den raskeste i verden, men den er konstruert for å kjøre XP så vil jeg se etter stygg's, også som alex sa om ram, prøv å ta ut 256MB kjepp og prøv igjen med 512MB på egen hånd. |