mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

CPU strømforsyning.

Reply

Thread Tools
Old 12 December 2007, 03:25
Medlem Gruppen

Default CPU strømforsyning.

Jeg har for nylig købt en mor bord Foxconn C51XEM2AA-8EKRS2H og det som en 8 pin strømforsyningen til CPU'en. Jeg købte en strømforsyning med sagen, at der kun har en 4 pin CPU strømforsyning ... Vil det give problemer? Min AMD 64 X2 lader ikke til at køre hurtigt på alle. Power spørgsmål?

Hilsen,

Dean
Old 12 December 2007, 05:19
Medlem Gruppen

Nå spørgsmålet om 4pin på 8pin er egentlig ikke et spørgsmål faktisk. En af mine venner fik et Gigabyte 35. DQ6 med en Intel Core 2 Duo processor og en bequit PSU. Han fik også 4 ben på 8pin stikket på MB. Han netop tilsluttet den, og hans system kører fantastisk. Bortset fra det. Hvis CPU kører langsomt kan det være spørgsmålet, at PSU doesnt tilsyneladende korrekt effekt systemet på grund af manglende watttal.

Som coud sandsynligvis være problemet, da en standard PSU under alle omstændigheder er primært ikke så kraftfuld. Du kan sende mig navnet på den sag i dit næste svar. Og venligst også give mig dit fulde PC specifikationer. Da jeg har brug for at vide, hvis din strømforsyning coud feed dit system på nogen måde.
Old 12 december 2007, 07:25
Donor-Gruppen

Nogle magt supplys have CPU stik i to halfs at du skal lægge sammen derefter stikket i. Har du checket det?

Mit system: Edb

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Bundkort:
ABIT IN9
RAM Hukommelse:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (r):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (e):
750 GB indre, 400GB Eksterne
Optisk drev (r):
LG 20x DVD re-forfatter
Sag / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Køling:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.