![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain ostanut äiti aluksella Foxconn C51XEM2AA-8EKRS2H ja se on 8 pin virtalähteen suorittimen. Ostin virtalähteen kanssa, että on vain 4 pin CPU virtalähde ... Voiko tämä aiheuttaa ongelmia? Oma AMD 64 X2 ei näytä olevan käynnissä nopeasti ollenkaan. Power kysymys? Terveisin, Dean |
|
| |||
| |||
| Hyvin kysymyksen 4pin annetun 8pin ei oikeastaan ole kysymys oikeastaan. Eräs ystäväni sai Gigabyte P35 DQ6, jossa on Intel Core 2 Duo-prosessori ja bequit PSU. Hän myös sai 4 nastat on 8pin kosketinosa Mt. Hän vain liittää se ja hänen järjestelmä toimii hyvin. Tämän lisäksi. Jos CPU kulkee hitaasti se saattaisi olla kysymys, jota PSU doesnt näyttää oikein teho järjestelmän puuttuva wattiluku. Mikä coud luultavasti olla ongelma, sillä standardi PSU joka tapauksessa on lähinnä ole niin voimakas. Voit lähettää minulle nimi tapauksessa seuraavan vastauksen. Ja Muista myös antaa minulle täydellinen kpl eritelmissä. Koska minun on saatava tietää, jos virtalähde coud rehujen järjestelmä millään tavalla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jotkut teho supplys on suorittimen liitäntä kahden halfs, että sinulla on koota sitten plug in Oletko varmistanut, että?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitkä ovat 115 ja 320 takana virtalähde? | boywash12 | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 27. Jul 2009 23:53 |
| Do I Need A New Power Supply? | JiggyFly | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 5. Jan 2008 22:13 |
| Virransyöttö | carpious | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 1. Jan 2008 14:44 |
| Power Supply Q | grahamgb | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 5. Joulukuu 2007 01:14 |
| Uusi Power Supply | Susi | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 7. marraskuu 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |