![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kocht onlangs een moeder boord Foxconn C51XEM2AA-8EKRS2H en zo een 8 pins voeding voor de CPU. Ik kocht een voeding met de zaak die heeft alleen een 4 pin CPU stroomvoorziening ... Zal dit problemen veroorzaken? Mijn AMD 64 X2 niet lijkt te lopen snel op. Power probleem? Groeten, Decaan |
|
| |||
| |||
| Nou de kwestie over de 4pin op de 8pin is niet echt een probleem eigenlijk. Een vriend van mij heb een Gigabyte P35 DQ6 met een Intel Core 2 Duo-processor en een bequit PSU. Hij kreeg ook 4 pinnen op de 8pin-connector op de MB. Hij heeft net aangesloten en zijn systeem loopt geweldig. Afgezien van dat. Als de cpu loopt langzaam is het misschien het probleem dat de PSU doesnt lijkt juist de macht van het systeem vanwege het ontbreken van vermogen. Welke coud waarschijnlijk het probleem, aangezien een standaard PSU in ieder geval niet, dat is vooral krachtig. Je zou zenden mij naar de naam van de zaak in je volgende antwoord. En geef me aub ook uw volledige pc-specificaties. Omdat ik moet weten of uw voeding coud feed uw systeem op geen enkele manier. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sommige macht supplys hebben de CPU connector in twee halfs dat u samen te stellen dan de stekker inch Heeft u dat?