![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig kjøpt en mor bord Foxconn C51XEM2AA-8EKRS2H og det som en 8-pinners strømforsyning for CPU. Jeg kjøpte en strømforsyning med sak som bare har en 4 pin CPU strømforsyningen ... Vil dette føre til problemer? Min AMD 64 X2 ser ikke ut til å kjøre fort i det hele tatt. Power problemet? Hilsen, Dean |
|
| |||
| |||
| Vel spørsmålet om 4pin på 8pin er egentlig ikke en sak faktisk. En venn av meg fikk et Gigabyte P35 DQ6 med en Intel Core 2 Duo-prosessor og en bequit PSU. Han fikk 4 pins på 8pin kontakten på MB. Han koblet det og hans system går bra. Bortsett fra det. Hvis CPU kjører sakte kan det være problemet at PSU doesnt virker riktig strøm systemet skyldes mangel på effekten. Hvilken coud trolig problemet siden en standard PSU i alle fall er i hovedsak ikke at kraftig. Du kan sende meg navnet på saken ved neste svar. Og Vennligst gi meg hele pc spesifikasjoner. Siden jeg trenger å vite om din strømforsyning coud feed systemet på noen måte. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen strøm supplys har CPU-kontakten i to halfs at du må sette sammen så plugge i. Har du merket det?