![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on ongelma, joka Toivon, että joku siellä voi auttaa minua. Oma suorittimen, joka on AMD 64 Athlon toimii 100% ja hidastaa minun tietokone laskee alle indeksoida. Minulla on alustettu minun kovalevyn useaan otteeseen, ja nollataan se ole varma, että on sama. Tietokone näyttää ajaa hienoa mutta vain lyhyen aikaa, CPU kestää normaalia, sitten mitään ilmeistä syytä suoritintehon alkaa 100%. Olen asentanut anti-virus-ohjelmaa, mutta vielä ei ole onnea. Sitä on ehdotettu, että ne voivat olla huono klusteri on kovalevy, ideoita olisi erittäin hyödyllinen. Sydämelliset kiitokset, Keith |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä Windows-versiota näkyä?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd mukaan se voisi olla se, että miten monta prosesseja sinulla on käynnissä. Flick osaksi Task Manager ja luettelo niistä ja lopettaa kaikki prosessit et tarvitse. Jos sinun täytyy tietää, millainen prosessi on, on tarkasteltava tässä: http://www.answersthatwork.com/Taskl...s/tasklist.htm
|
| |||
| |||
| Mitkä ovat muut tiedot on tietokone? RAM-muistia voi olla ongelma, mutta I'd recommend tarkkailun HijackThis. Suorita se ja sen jälkeen tulokset tukensa foorumeilla he voivat kertoa sinulle, jos ei mitään siitä, että voisi aiheuttaa ongelmia, vakoilu-ja virustentorjuntaohjelmistot voi jättää asioita. | MG | Vapaa Lataa - HijackThis 1.99.1 Se liittyy siihen, mitä Alex on ehdottanut mutta luettelen asioita, että Windows ei. |
|
| |||
| |||
| Mitä ohjelmia teillä yleensä on käynnissä? Jos sinulla on pieni määrä CPU ja käytät Mozilla Firefoxia, että voisi olla ongelma ... Lisäksi, jos käytössäsi on Avast! usein alhaisella CPU tietokoneen, tulee varmasti ongelma! Jos käytät sekä toisaalta, en edes tiedä, miten te teette sen! Mutta jos sinulla on korkea CPU, että muutokset tarina! : D |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toimintatarpeita OS Off RAM Ainoastaan. | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 3 | 1. Aug 2009 10:04 |
| Running kinnda kuuma? | computeruler | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 5. Huhtikuu 2008 14:07 |
| Dvd-asema toimivat kuten cd-rom | deltheblue | Drives & Removable Media | 4 | 23. Jan 2008 11:36 |
| Running 2 DVD-asemat | davsas | Drives & Removable Media | 8 | 21. Jan 2008 06:52 |
| Running 2 kpl: n 1 IPS | gazza1 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 25. marraskuu 2007 09:04 |
| Thread Tools | |
| |