![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een probleem waarvan ik hoop dat iemand daar kan mij helpen met. Mijn CPU is een AMD Athlon 64 loopt op 100% en vertraagt mijn computer tot minder dan een crawl. Ik heb mijn harde schijf geformatteerd bij diverse gelegenheden en op nul, niet zeker of dat hetzelfde is. De computer lijkt te lopen goed, maar alleen voor een korte tijd, CPU loopt normaal, dan is geen duidelijke reden voor de CPU begint te lopen op 100%. Ik heb een anti-virus programma, maar nog steeds geen geluk. Als gesuggereerd dat ze mogelijk een slechte cluster op de harde schijf, alle ideeën zou zeer nuttig zijn. Hartelijk dank, Keith |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke versie van Windows gebruikt u?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil wijzen is het misschien te maken met hoeveel processen heb je draaien. Flick in Taakbeheer en lijst ze en stopt alle processen die u niet nodig. Als u wilt weten wat een proces is voor een kijkje hier: http://www.answersthatwork.com/Taskl...s/tasklist.htm
|
| |||
| |||
| Wat zijn de overige specs van de computer? RAM kan een probleem maar ik zou aanbevelen controle HijackThis. Start het programma en na de resultaten in hun steun fora, ze kunnen u vertellen als er iets is wat er zou kunnen worden veroorzaakt een probleem, spyware en anti-virus software kan missen dingen. | MG | Gratis Download - HijackThis 1.99.1 Het sluit aan bij wat Alex heeft voorgesteld, maar zal een lijst dingen die Windows niet. |
|
| |||
| |||
| Welke programma's heb je meestal draaien? Als u een klein bedrag van de CPU en zijn met behulp van Mozilla Firefox, dat kan het probleem ... Ook als u Avast! op een laag CPU-computer die zal zeker het probleem! Als u gebruik maakt van zowel de andere kant, ik weet niet eens hoe je doet het! Maar als je een hoge CPU, dat verandert het verhaal! : D |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het draaien van een OS Off RAM Only. | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 1 augustus 2009 10:04 |
| Running kinnda heet? | computeruler | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | De 5 april 2008 14:07 |
| Dvd-station loopt als cd-rom | deltheblue | Drives & Removable Media | 4 | 23 Jan 2008 11:36 |
| Running 2 DVD drives | davsas | Drives & Removable Media | 8 | 21 Jan 2008 06:52 |
| Running 2 pc's met ingang van 1 IPS | gazza1 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 nov 2007 09:04 |
| Thread Tools | |
| |