mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

CPU Ophold på 50% +, når ikke er tilsluttet LAN

Reply

Thread Tools
Old 3. juli 2009, 21:48
Ny Medlem Gruppen

Hi All,
Forhåbentlig har jeg det korrekte forum ... Hvis ikke kan en Mod guide mig .. Jeg er en noob ... Thx.
Tak på forhånd for at kunne kontrollere mit problem. Jeg har en Intel 3.0Ghz processor XP SP3 Nvidia 9800 GT 512 MB. Jeg har en ok system. Det bør ikke give mig probs jeg har oplevet. Anytime Jeg er ikke sluttet til min bærbare computer (som er den delte internetforbindelse) min CPU kører @ 48-65% konstant. Når jeg tilslutter via LAN til min laptop det falder til normer for 0-5% anvendelse, når kun overvågning. Alle disse tjekke jeg har gjort med BoostSpeed og har været i en ikke arbejdsmiljø (ingen programmer på skærmen). Jeg ved, at der kan være nogle ekstra brug ved boot grund til at søge efter netværk, men det sker også når netværksforbindelsen er deaktiveret.
Old 4. juli 2009, 03:03
Donor-Gruppen

Det er formentlig ikke noget at bekymre sig om, mest sandsynligt er det bare en mærkelig fejl, så faktisk er det ikke fungerer THA hårdt, det bare mener, det er.

Jeg havde et problem for et stykke tid siden, hvor min CPU kører på 276% - du kan ikke altid stole på computere!

Den eneste anden ting, jeg kan tænke på er, at det afsætter en uhellig beløb for forarbejdningssikkerhed magt i forsøget på at finde en ikke-eksisterende netværk. At teste det ud, bare deaktivere alt, hvad du kan, der leder efter netværk eller bruger en eller noget som helst gerne det, så se, hvordan det sker.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.