![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All, Hopelijk heb ik het juiste forum ... Zo niet kan een mod guide me .. Ik ben een noob ... Thx. Bij voorbaat dank voor het controleren van mijn probleem. Ik heb een Intel 3.0Ghz processor XP SP3 Nvidia 9800 GT 512MB. Ik heb een goed systeem. Het dient niet te worden dat ik probs heb ik ervaren. Anytime Ik ben niet aangesloten op mijn laptop (dat is de gedeelde internetverbinding) mijn CPU loopt @ 48-65% constant. Zodra ik haak via LAN met mijn laptop het druppels op normen van 0-5% is gebruikt bij de controle alleen. Al deze controle heb ik gedaan met BoostSpeed en zijn in een niet werkomgeving (geen programma's op het scherm). Ik weet dat er wellicht extra gebruik tijdens het opstarten vanwege zoek netwerk, maar dit gebeurt ook wanneer de netwerkverbinding is uitgeschakeld. |
|
| |||
| |||
| Het is waarschijnlijk geen zorgen te maken, waarschijnlijk is het gewoon een vreemd insect, dus eigenlijk, het is niet tha werkt hard, hij denkt het is. Ik had een probleem een tijdje terug waar mijn CPU werd uitgevoerd bij 276% - kan je niet altijd afhankelijk zijn van computers! ![]() Het enige wat ik kan bedenken is dat het wijdt een onheilig bedrag van verwerkingskracht in het zoeken naar een niet-bestaand netwerk. Om te testen dat er gewoon uitschakelen Je kunt alles dat zoekt naar netwerken of maakt gebruik van een of wat dan ook graag dat, dan zie hoe het gaat. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I Turn My Computer Off en de Power-lampje blijft branden. It's Not in de slaapstand. | caselles206 | Algemeen Hardware Chat | 0 | 29 september 2009 07:23 |
| Kan het niet aangesloten op het internet | stagestc | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 4 juni 2009 16:03 |
| Help Me Fix deze computer? Schakel de PC, maar PSU Fan Verblijven Op | pete21 | Cases & Power Supplies | 6 | 15 mrt 2009 18:24 |
| Alles is aangesloten op usb crasht xp | jezza | Algemeen Hardware Chat | 11 | 7 Dec 2008 14:15 |
| VPN-Connected Maar Cant Bladeren | StephenPollock | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 1 januari 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |