![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Alle, Forhåpentligvis har jeg riktig forum ... Hvis ikke kan en mod guide meg .. Jeg er en noob ... Thx. Takk på forhånd for å sjekke ut mitt problem. Jeg har en Intel 3,0 GHz-prosessor XP SP3 Nvidia 9800 GT 512MB. Jeg har et greit system. Det skal ikke gi meg probs jeg har opplevd. Når jeg ikke er koblet til min bærbare (som er den delte Internett-tilkobling) min CPU kjører @ 48-65% hele tiden. Når jeg kobler opp via LAN til min laptop det synker til normer 0-5% bruk ved overvåkning bare. Alle disse merker jeg har gjort med BoostSpeed og har vært i en ikke arbeidsmiljø (ingen programmer på skjermen). Jeg vet det kan være litt ekstra bruk under oppstart grunn til å søke etter nettverk, men dette skjer også når nettverkstilkoblingen er deaktivert. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er nok ingenting å bekymre seg, mest sannsynlig er det en merkelig bug, så egentlig er det ikke fungerer THA hardt, det bare tror det er.
Jeg hadde et problem en stund tilbake der min CPU ble kjører på 276% - du kan ikke alltid stole på datamaskiner! ![]() Den eneste andre ting jeg kan tenke på er at det er dedicating en unholy mengder prosessorkraft til å prøve å finne en ikke-eksisterende nettverk. Du kan teste det ut, bare deaktivere alt kan du som ser på nett eller bruker en eller noe som helst slik, så se hvordan det fungerer. Min System: FordyPC
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg Slå Min datamaskin Av og Power Light forblir på. It's Not i dvalemodus. | caselles206 | General Hardware Chat | 0 | 29 september 2009 07:23 |
| Kan ikke holde koblet til Internett | stagestc | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 4 juni 2009 16:03 |
| Hjelp meg med å løse denne datamaskinen? Slå av PC, men PSU Fan forblir på | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 15 mars 2009 18:24 |
| Alt som er koblet til usb krasjer xp | jezza | General Hardware Chat | 11 | 7 desember 2008 14:15 |
| VPN Connected Men skrånende Browse | StephenPollock | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 1 januar 2008 11:14 |
| Thread Tools | |
| |