![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, Jeg har Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz og jeg spekulerede på, hvad kinda temps skal jeg køre på? Jeg har denne temp probe fra Asus, der fulgte med mit mobo men jeg bliver ved med at få varme advarsler sayin at jeg kører normalt uden reel belastning gerne 50-53c im sikker på, at det er vejen til høj. I dont know, hvis softwaren er bare ikke læser ordentligt eller hvad. Jeg har reseated min CPU to gange nu, og sørget for, at det er låst stramt ned og fan er operationelt. plz hjælp ville være dejligt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 50-53 mens tomgang er lidt for højt sat. 40 eller mindre, mens tomgang ville være langt bedre.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se, hvad temperaturen er rapporteret i Realtemp: http://www.techpowerup.com/realtemp/ Hvad køler bruger du? Har du sat nogen spænding etc manuelt i BIOS?
|
| |||
| |||
| Jeg bruger den bestand Intel heatsink og fan. Jeg har sørget for, at den er stram og har nok termisk sammensatte et par gange. og nej jeg har ikke rørt den bios jeg dont kende, at meget om alt det stuff. måske jeg har brug for at opdatere den tho siden jeg har ikke siden jeg fik den mobo |
|
| |||
| |||
| netop installeret real temp og det er der viser 40 og 40 og afstanden til tj max er 54 og 54? |
|
| |||
| |||
| Er det i tomgang eller belastning?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Få en bedre Heatsink. Aktiemarkedet en ikke skære det mere. Hvis problemet fortsætter, så er det tid til at købe en ny CPU. Hvor længe har du haft dette problem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, problemer med CPU temp tyder ikke tid til at købe en ny CPU.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med Carbon. En overophedning af CPU er ikke forårsaget af CPU selv. Når det er sagt, en overophedning CPU kan have det levetid reduceres. Den bedste ting NCC Speed kan gøre, er at erstatte den bestand heatsink hurtigst muligt. En ekstra tilfælde fan eller 2, kan være en god idé også. :) |
|
| |||
| |||
| forsøger at køre en CPU temp bruger Real Temp eller Core Temp eller begge dele, da de giver forskellige svar eller anden grund .. slutte Intel og spørge dem til råds, hvis du ikke er sikker på temperatur |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU temp overvåge | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 9 marts 2008 11:34 |
| Temp overvåge | Spencer2004 | General Hardware Chat | 2 | 15 november 2007 01:00 |
| High CPU Temp! | Blazing933 | CPU, bundkort og RAM | 15 | 3 november 2007 17:12 |
| Pentium 3 Temp | Axegrinder | CPU, bundkort og RAM | 5 | 8. sep 2007 04:19 |
| E6750 temp | necromancier | CPU, bundkort og RAM | 14 | 28 august 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |