![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Minulla on Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz ja ihmettelin, mitä kinda temps minun pitäisi käydessä? Olen tämän temp koetin alkaen asus joka tuli minun mobo mutta pitää saada lämpöä varoitukset sayin että olen jo yleensä ole todellista kuormitusta, kuten 50-53C im varma, että on tapa korkea. i dont tiedä, jos ohjelma ei vain käsittelyssä oikein tai mitä. Olen reseated minun CPU kahdesti nyt ja varmista, että se on lukittu tiukasti alas ja tuuletin on toiminnassa. plz apua olisi hienoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 50-53 samalla joutokäyntijakson on vähän liian korkeita. 40 tai vähemmän, kun taas tyhjäkäynnillä olisi paljon parempi.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Katso, mitä lämpötila on raportoitu Realtemp: http://www.techpowerup.com/realtemp/ Mitä siistimpi käytät? Oletko määrittänyt jännitteet etc manuaalisesti BIOS?
|
| |||
| |||
| Olen käyttäen varastossa Intel heatsink ja tuuletin. Olen varma, että se on tiukka, ja se on tarpeeksi lämpövaurio moniravinteiset pari kertaa. ja ei en ole koskettanut bios i dont tiedämme, että paljon siitä, että tavaraa. Ehkä minun täytyy päivittää sen tho koska i havent koska sain mobo |
|
| |||
| |||
| juuri asentanut todellinen temp ja se näkyy 40 ja 40 ja etäisyys tj max 54 ja 54? |
|
| |||
| |||
| Onko se tyhjäkäynnillä tai kuorman?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hanki parempi Heatsink. Osakkeen yksi ei ole leikkaaminen enää. Jos ongelma jatkuu, on aika hankkia uusi CPU. Miten kauan olet ollut tätä ongelmaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ongelmia CPU temp eivät osoita aika hankkia uusi CPU.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä Carbon. Lentotoiminnan ylikuumenemisen CPU ei johdu CPU itse. Tämän sanottuani, joka ylikuumenemisen CPU voi olla se elinikä vähenee. Paras asia NCC Speed voisi tehdä, on korvata varastossa heatsink niin pian kuin mahdollista. Ylimääräinen tapauksessa tuuletin tai 2 voi olla hyvä idea myös. :) |
|
| |||
| |||
| kokeilla CPU temp käyttämällä Real Temp-tai Core Temp tai niin ne antavat erilaisia vastauksia jostain syystä .. kytkeä Intel ja kysyä heiltä neuvoa, jos et ole varma siitä, lämpötila |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cpu temp seurata | Cew27 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 9. Maaliskuu 2008 11:34 |
| Temp seurata | Spencer2004 | Rautatavaran Chat | 2 | 15. marraskuu 2007 01:00 |
| High Cpu Temp! | Blazing933 | CPUs, Emolevyt & RAM | 15 | 3. marraskuu 2007 17:12 |
| Pentium 3 Temp | Axegrinder | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 8. Sep 2007 04:19 |
| E6750 temp | necromancier | CPUs, Emolevyt & RAM | 14 | 28th Aug 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |