![]() |
|
| |||
| |||
| Hey guys, Ik heb de Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz en ik vroeg me af wat een beetje tijd moet ik draaien op? Ik heb deze temp sonde van asus dat kwam met mijn mobo, maar ik krijg steeds warmte waarschuwingen zeggen dat ik lopen meestal geen echte belasting zoals 50-53 quater im zeker van te zijn dat is te hoog. i dont know als de software is gewoon niet goed lezen of wat. Ik heb reseated mijn cpu nu twee keer en maakte er zeker van dat het goed is vergrendeld en fan is operationeel. plz geen hulp zou geweldig zijn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 50-53 terwijl stationair is een beetje aan de hoge kant. 40 of minder, terwijl stationair zou veel beter zijn.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zien wat de temperatuur wordt gemeld in Realtemp: http://www.techpowerup.com/realtemp/ Welke koeler gebruik je? Hebt u alle voltages etc handmatig in de BIOS?
|
| |||
| |||
| Ik gebruik de stock Intel Heatsink en ventilator. Ik heb er zeker van dat het is strak en heeft genoeg thermische verbinding een paar keer. en nee ik heb het niet aangeraakt de bios i dont weet dat er veel over al die dingen. Misschien dat ik moet bijwerken tho sinds i havent want ik heb het mobo |
|
| |||
| |||
| net geïnstalleerd real temp en het toont de 40 en 40 en de afstand tot tj max 54 en 54? |
|
| |||
| |||
| Is dat bij stationair of laden?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Hier krijg je een beter koelplaat. De voorraad is niet snijden meer. Als het probleem aanhoudt, dan is het tijd om een nieuwe cpu. Hoe lang heeft u dit probleem? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, problemen met de CPU temp niet op tijd voor de aanschaf van een nieuwe CPU.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens met Carbon. Een oververhitting van de CPU wordt niet veroorzaakt door de CPU zelf. Dit gezegd zijnde, een oververhitting van de CPU kan hebben is het levensduur verminderd. Het beste wat NCC Speed zou kunnen doen is het vervangen van de stock koeling zo spoedig mogelijk. Een extra geval fan of 2 kan een goed idee ook. :) |
|
| |||
| |||
| Probeer een CPU temp met behulp van Real Temp of Core Temp of als ze verschillende antwoorden voor wat voor reden .. verbinding Intel en vraag hen om advies als u niet zeker bent over temperatuur |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cpu temp monitor | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | De 9 maart 2008 11:34 |
| Temp monitor | Spencer2004 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 15 nov 2007 01:00 |
| Hoog Cpu Temp! | Blazing933 | CPUs, Moederborden & RAM | 15 | 3 nov 2007 17:12 |
| Pentium 3 Temp | Axegrinder | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 8e sep 2007 04:19 |
| E6750 temp | necromancier | CPUs, Moederborden & RAM | 14 | 28 aug 2007 15:33 |
| Thread Tools | |
| |