![]() |
|
| |||
| |||
| Min AMD Phenom fx3 8650 2.3ghz CPU kom med en grå termiske sammensatte på hele kvadratiske blok af heatsink. Jeg vidste ikke, det ville komme med det sammensatte allerede på det. Jeg har bestilt en lille tube Arctic Gold 5 burde jeg have brugt det i stedet? eller skal de bruge en rigtig god termisk sammensatte på deres heatsinks? Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er helt i orden af sig selv, holder andre ting omkring bare i tilfælde eller for en biyearly igen:)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg planlægger at bruge det gamle bundkort / CPU på min første comeplete, bygge rettergang for en af mine grandsons, så jeg vil bruge nogle om, at CPU. Tak igen! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Termiske sammensatte - Dow Corning TC 199 | Hollyhurst | CPU, bundkort og RAM | 1 | 18 juni 2009 11:32 |
| Nr. termisk pasta = Sikker? | anthonyla65 | CPU, bundkort og RAM | 15 | 7 november 2008 17:19 |
| Anvende termisk sammensatte | Mooseknuckle | General Hardware Chat | 3 | 20 august 2008 10:21 |
| Termisk pasta hjælp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 17 | 20. apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | stald | CPU, bundkort og RAM | 1 | 27 januar 2008 04:15 |
| Thread Tools | |
| |