![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi i oli vain ajattelu parantaa minun CPU minun laptop tällä hetkellä se on:
|
|
| |||
| |||
| Sinun mobo valmistajilla. Mikä merkki, malli, jne.? |
|
| |||
| |||
| Advent 7094 i arvata mobo tarkoittaa emolevyn pahoillani uusi tässä ole mitään helppoa tapaa saada selville minun emolevyn tiedot? |
|
| |||
| |||
| kyllä se! pahoillaan! Sorry, I cant get sivustolla auttaa sinua, se ei toimi, joten youll on tehtävä se. Siirry tukea tai tuotteiden tai jotain, löytää malli luettelo tästä sivustosta: http://www.advent.co.uk/ etsi mobo info, kopioida kaikki emolevyn info ja liitä se tähän, joten voin olla näyttää. |
|
| |||
| |||
| Intel Celeron M 370-prosessori 1.5GHz, 400 MHz FSB, 1 MB Cache, 256 Mt RAM-muistia, 60 GB kiintolevy, DVD ReWriter MultiDrive, 14.1 "TFT-näyttö, Microsoft Windows XP Home Edition, 64 MB Yhteiset Kuvat, USB Langaton Enabled |
|
| |||
| |||
| info edelleen isnt tarpeeksi yksityiskohtaisia. Minun täytyy perusteellisesti tiedot emolevyn tai atleast että mobos merkki ja malli. Olen edelleen kallistuksen saada kiinni sivusto, i cant tehdä mitään nyt, minun isp on Messing noin. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Se ei tule olemaan yhtä helppoa kuin epäilen teidän mielestänne on. Sinun tulee varmistaa alustan kuten (jäähdytys sovitus CPU: heatpipes-, jäähdytys-alue) käsittelee lämmön lopettamaan että uuden suorittimen. Olet myös saanut ottaa huomioon tarvittavaa tehoa suorittaa uusi CPU; voi alustan tarjoamaan tarpeeksi virtaa. Olin erittäin suositella chattailuun on valmistajalle.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU päivitykset vuonna läppäreissä ei arvoinen hässäkkä tbh teidän kanssanne. Ajattelin parantaa kaivoksen aikoinaan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuinka paljon RAM sinulla on?
| |||
| |||
| kiitos kaikesta avusta, se on paljon Uskoisin vain päivittää muistia sitten |