![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hoi ik was net te denken voor het upgraden van mijn cpu in mijn laptop op het moment is het een:
|
|
|
|||
|
|||
|
Uw mobo fabrikanten doen.
Wat is het merk, model, enz.? |
|
|
|||
|
|||
|
komst 7094
i guess mobo betekent moederbord sorry nieuwe hierop is er een eenvoudige manier om erachter te komen mijn moederbord details? |
|
|
|||
|
|||
|
ja het doet! sorry!
Sorry, i cant get op de website om u te helpen, zijn niet goed werkt, dus youll hebben om het te doen. Ga naar support of producten of iets, vind uw model in de lijst van deze site: http://www.advent.co.uk/ zoek het mobo info, kopieer alle moederbord info en plak deze hier zodat ik kan kijken. |
|
|
|||
|
|||
|
Intel Celeron M 370 Processor 1.5GHz, 400 MHz FSB, 1 MB cache, 256 MB RAM, 60 GB harde schijf, DVD Rewriter MultiDrive, 14.1 "TFT Display, Microsoft Windows XP Home Edition, 64 MB gedeelde Graphics, USB Wireless Enabled
|
|
|
|||
|
|||
|
de info nog isnt gedetailleerd genoeg. Ik moet in de diepte details over het moederbord of ten minste de mobos merk en model.
Ik ben nog steeds cant get op de site, i cant doen nu, mijn isp is Messing over. |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
Het is dan ook niet zijn zo eenvoudig als ik vermoed dat je denkt dat het is. U moet zorgen voor het chassis is (koeling regeling voor cpu: heatpipes, koeling gebied) zal zich bezighouden met de warmte die door de nieuwe cpu. You've kreeg ook rekening te houden met het vermogen dat nodig is voor het uitvoeren van de nieuwe cpu, kan het chassis voldoende macht. Ik zou sterk aanbevelen chatten aan de fabrikant.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
CPU upgrades in laptops zijn niet de moeite waard TBH met jou. Ik dacht voor het upgraden van mijn once upon a time.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hoeveel RAM heb je?
|
|||
|
|||
|
dank voor alle hulp is zeer gewaardeerd Ik denk dat ik misschien gewoon een upgrade van de geheugen dan
|