![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg bare tenker på å oppgradere min CPU på min laptop i øyeblikket er det en:
|
|
| |||
| |||
| Ditt mobo produsenter gjør. Hva er det, modell, osv.? |
|
| |||
| |||
| advent 7094 Jeg antar mobo betyr hovedkort beklager ny her er det noen enkel måte å finne ut hovedkortet detaljer? |
|
| |||
| |||
| ja det gjør det! beklager! Beklager, jeg skrånende få på nettsiden for å hjelpe deg, det ikke fungerer, så youll å gjøre det. Gå til støtte eller produkter eller noe, finn din modell i listen over dette nettstedet: http://www.advent.co.uk/ Finn mobo info, kopiere alle hovedkort info og lime den inn her så jeg kan ta en titt. |
|
| |||
| |||
| Intel Celeron M 370-prosessor 1.5GHz, 400 MHz FSB, 1 MB Cache, 256 MB RAM, 60 GB harddisk, DVD ReWriter MultiDrive, 14.1 "TFT-skjerm, Microsoft Windows XP Home Edition, 64 MB Shared Graphics, USB Wireless Aktivert |
|
| |||
| |||
| informasjonsvinduet fremdeles isnt detaljert nok. Jeg trenger dyptgående informasjon om hovedkortet eller atleast den mobos merke og modell. JEG fremdeles skrånende komme inn på nettstedet, i skrånende gjøre noe nå, min ISP-er får ca. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Det er ikke til å være så enkel som jeg mistenker at du tror det er. Du må sikre chassis som er (kjøling ordning for CPU: heatpipes, kjøling område) vil omhandle varmen satt ut av den nye CPU. Du har også må ta hensyn til kraft som kreves for å kjøre den nye CPU, kan chassiset gir nok strøm. Jeg vil anbefale chatting til produsenten.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU oppgraderinger laptopper er ikke verdt å måtte tbh med deg. Jeg tenkte på å oppgradere mine det var en gang.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor mye RAM har du?
| |||
| |||
| takk for all den hjelp det er mye verdsatt Jeg tror jeg kanskje bare oppgradere minnet deretter |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| RAM oppgradering | awear2002 | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 14 juni 2008 15:57 |
| Å oppgradere eller ikke oppgradere ... det er spørsmålet | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Bør jeg oppgradere ...? | dmdougie | Kabinetter & Skjermer | 4 | 18 oktober 2007 06:10 |
| CPU-oppgradering | boyler | CPUer, Hovedkort & RAM | 13 | 2 oktober 2007 16:07 |
| Kan du oppgradere? | nsood3 | Windows-operativsystemer | 1 | 1 august 2007 02:50 |
| Thread Tools | |
| |