![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ca ooh fire gange i denne uge, min computer er gået ned, to gange, når de forsøger at overføre sange fra computeren til musikafspiller thingy, og to gange, når jeg forsøger at logge det (jeg vil skrive den adgangskode, tryk enter så ville fryse) Jeg ved ikke, hvad det kunne være præcist, men mine ram er irriterende i de tidligere, og jeg er ikke 100% tillid til dem, som de blev fremsat af den forretning at sælge dem, selv om de var vurderet som god. noget, der kan hjælpe mig? Rob:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du to pinde?
| |||
| |||
| Denne, for mig, lyder som en CPU fejl. Kan du uploade din rig specs for os? =) |
|
| |||
| |||
| Ok jeg skiftede den ram, og der var ikke en forskel, og prøvet det med en gammel stav af ram, og stadig ingen forskel. så jeg tror ikke sine ram længere. og som for mit setup: Processor - Intel Core 2 Duo (2GHz) bundkort - 4CoreDual-SATA2 RAM - to 1GB DDR2 sticks lyd - Realtek HD audio output video - ATI Radeon HD 2400 PRO (Jeg har for nylig fik den nyeste bios til bundkort og drivere til grafikkort) takker folk for dit input. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| alle nice and clean? enhver bunnies, der bor i din basen? vise dem døren
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| der arn't en massiv bits af fnug eller støv derinde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har lige for nyligt har opdateret dit grafik drivere, du siger! Har du fjerne de gamle ordentligt først?, Afinstallere og bruge driver cleaner pro?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| I Jeg sikrede mig, da jeg ikke på et tidspunkt gik tilbage over det og slettet dem. Jeg brugte et program foreslået af ATI, der søger i alle krinkelkroge for alle relaterede filer. |
|
| |||
| |||
| Så det kun har startet siden din bios update?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer Crashing HJÆLP! | Bong | General Hardware Chat | 10 | 8 november 2009 18:09 |
| Alle spil styrter ned - Hjælp venligst (computer tech) | jonia | PC & Console Gaming | 1 | 24. maj 2009 11:49 |
| Computer Konstant styrter ned | topxx | General Hardware Chat | 9 | 19 marts 2009 02:18 |
| Computer styrter ned Mens Gaming | icu222much | General Software Chat | 9 | 15 november 2008 07:26 |
| Min computer holder styrter ned | ken979 | General Software Chat | 13 | 18 marts 2008 07:06 |
| Thread Tools | |
| |