![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| noin Ooh neljä kertaa tällä viikolla minun tietokone on kaatunut kaksi kertaa, kun yritän siirtää kappaleita tietokoneesta soittimen juttu, ja kaksi kertaa, kun yritän kirjautua sitä (minä kirjoita salasana, paina ENTER se jäätyisi) En tiedä, mitä se voisi olla juuri, mutta minun RAM on ärsyttävää, kun aikaisemmin, enkä ole 100% luottaa heihin, koska he tekivät shop myy niitä, vaikka ne tarkistetaan hyvä. kaikkea, mikä voi auttaa minua? Rob:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla kaksi tikkuja?
| |||
| |||
| Tämä on minun, kuulostaa CPU toimintahäiriö. Voitko ladata rig tiedot meille? =) |
|
| |||
| |||
| Ok I kytketty pässi ja ei ollut eroa, ja yritti sen vanhan keppiä muistia ja vielä ei ole eroa. joten en usko sen ram enää. ja minun setup: Processor - Intel Core 2 Duo (2GHz) Emolevy - 4COREDUAL-SATA2 juntta - kaksi 1GB DDR2 sauvat ääni - Realtek HD Audio Output Video - ATI Radeon HD 2400 PRO (Olen viime aikoina saanut uusin BIOS ja emolevy ja ajurit näytönohjain) kiitos ihmisiä your input. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki mukava ja puhdas? kaikki puput asuvat teidän tukiaseman? Näytä heille oven
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| ei arn't mitään valtavia bittiä pöyhiä tai pölyä siellä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet juuri päivittänyt näytönohjaimet te sanotte! Tiesitkö poistaa vanhat kunnolla ensimmäinen?, Asennuksen ja käytön kuljettaja puhtaampaa Pro?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
|
| |||
| |||
| te Tein varma, koska minulla ei jossain vaiheessa sitten meni takaisin päälle ja poistaa ne. Olen käyttänyt ohjelmaa ehdotti ATI että hakuja kaikki nurkkia ja crannies kaikki liittyvät tiedostot. |
|
| |||
| |||
| Joten tämä on vasta alkanut, sillä sinun bios päivitys?
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone Crashing HELP! | Bong | Rautatavaran Chat | 10 | 8 marraskuu 2009 18:09 |
| Kaikki pelit kaatuu - Apua kiitos (tietokone tech) | jonia | PC & Console Gaming | 1 | 24. toukokuuta 2009 11:49 |
| Tietokone Jatkuvasti kaatuu | topxx | Rautatavaran Chat | 9 | 19th Mar 2009 02:18 |
| Tietokone kaatuu Vaikka Gaming | icu222much | General Software Chat | 9 | 15. marraskuu 2008 07:26 |
| Oma tietokone pitää kaatuu | ken979 | General Software Chat | 13 | 18th Mar 2008 07:06 |
| Thread Tools | |
| |