![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ooh ongeveer vier keer deze week mijn computer is gecrasht, tweemaal wanneer het proberen om liedjes van de computer naar muziek speler thingy en twee keer als ik probeer om het te melden (ik typ het wachtwoord in, druk op Enter dan zou het bevriezen) Ik weet niet wat het precies zou kunnen worden, maar mijn ram is vervelend in het verleden en ik niet 100% vertrouwen ze zoals ze zijn gemaakt door de winkel te verkopen, hoewel zij werden beoordeeld als goed. iets dat kan mij helpen? Rob:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u twee stokken?
| |||
| |||
| Dit, voor mij, klinkt als een CPU defect. Kun je upload je tuig specs voor ons? =) |
|
| |||
| |||
| ok ben ik overgestapt van de ram en er was geen verschil, en probeerde het met een oude stok van ram en nog steeds geen verschil. dus ik denk niet dat de ram meer. en als voor mijn setup: Processor - Intel Core 2 Duo (2GHz) Moederbord - 4CoreDual-SATA2 ram - twee 1GB DDR2-sticks geluid - Realtek HD audio-uitgang Video - ATI Radeon HD 2400 PRO (Ik heb onlangs kreeg de laatste BIOS voor het moederbord en de drivers voor grafische kaart) bedankt mensen voor uw inbreng. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| allemaal leuk en schoon? elke konijntjes wonen in uw basiseenheid? Laat hen de deur
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| er arn't een massieve pluisjes en stof in. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U onlangs bijgewerkt uw grafische drivers je zeggen! Heeft u verwijderen van de oude naar behoren eerste?, Verwijderen en het gebruik van Driver Cleaner Pro?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| gij i made zeker, als ik niet op een gegeven moment ging het weer over en verwijderde hen. Ik gebruikte een programma voorgesteld door ATI, dat zoekt in alle hoeken en gaten voor alle gerelateerde bestanden. |
|
| |||
| |||
| Dus dit alleen is begonnen sinds je bios update?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer Crashing HELP! | waterpijp | Algemeen Hardware Chat | 10 | 8 november 2009 18:09 |
| Alle games crashen - Help alstublieft (computer-tech) | jonia | PC & Gaming Console | 1 | 24 mei 2009 11:49 |
| Computer constant Crashing | topxx | Algemeen Hardware Chat | 9 | 19 mrt 2009 02:18 |
| Computer crasht tijdens Gaming | icu222much | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | 15 nov 2008 07:26 |
| Mijn computer blijft crashen | ken979 | Algemene programmatuurnoot Chat | 13 | 18 mrt 2008 07:06 |
| Thread Tools | |
| |