![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| om ooh fire ganger denne uken datamaskinen min har krasjet, to ganger når jeg prøver å overføre sanger fra PC til musikkavspilling thingy og to ganger når jeg prøver å logge det (jeg skal skrive inn passord, trykk enter så ville fryse) Jeg vet ikke hva det kunne være nøyaktig, men min ram har vært irriterende i det siste og jeg vet ikke 100% stole på dem som de var laget av butikken som selger dem selv om de ble vurdert som god. noe som kan hjelpe meg? Rob:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du to pinner?
| |||
| |||
| For meg, høres ut som en CPU funksjonssvikt. Kan du laste opp riggen spesifikasjoner for oss? =) |
|
| |||
| |||
| Ok jeg byttet ram og det var ikke en forskjell, og prøvde den med en gammel stokk med ram og fremdeles ingen forskjell. så jeg tror ikke sine ram lenger. og som for oppsettet mitt: Prosessor - Intel Core 2 Duo (2GHz) hovedkort - 4COREDUAL-SATA2 ram - to 1GB DDR2 pinner lyd - Realtek HD audio-utgang video - ATI Radeon HD 2400 PRO (jeg nylig fikk de nyeste bios på hovedkortet og drivere for grafikkort) takk folk for innspill din. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| all nice and clean? noen kaniner levde i basen din enhet? vise dem døren
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Det arn't noen store biter av lo eller støv der inne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du nylig oppdatert grafikk driverne du si! Visste du fjerne de gamle skikkelig først?, Avinstallering og bruke driver cleaner pro?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| dere jeg sørget for, idet jeg ikke på et tidspunkt da gikk tilbake over den og slettet dem. Jeg brukte et program som foreslått av ATI som søker i alle kriker og kroker for alle filene relatert. |
|
| |||
| |||
| Så dette har bare startet siden bio dins oppdatering?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer Crashing HJELP! | bong | General Hardware Chat | 10 | 8 november 2009 18:09 |
| Alle spill crashing - Hjelp vennligst (computer tech) | jonia | PC & Console Gaming | 1 | 24 mai 2009 11:49 |
| Computer konstant krasj | topxx | General Hardware Chat | 9 | 19 mars 2009 02:18 |
| Datamaskinen krasje Mens Gaming | icu222much | General Software Chat | 9 | 15 nov 2008 07:26 |
| Min datamaskin holder krasj | ken979 | General Software Chat | 13 | 18 mars 2008 07:06 |
| Thread Tools | |
| |