![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ooh ungefär fyra gånger i veckan min dator har kraschat, två gånger när man försöker överföra låtar från datorn till musikspelare thingy och två gånger när jag försöker logga det (jag skriver in lösenordet, trycker enter så skulle frysa) Jag vet inte vad det kan vara exakt, men min bagge har varit irriterande i tidigare och jag inte 100% litar på dem, eftersom de lämnats av butik som säljer dem trots att de sågs som goda. något som kan hjälpa mig? Rob:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du två pinnar?
| |||
| |||
| Detta för mig låter som en CPU fel. Kan du ladda upp din rigg specifikationer för oss? =) |
|
| |||
| |||
| Ok jag bytte RAM-minne och det fanns inte någon skillnad, och provade med en gammal käpp RAM och fortfarande ingen skillnad. Så jag tror inte att bagge längre. och som för min setup: Processor - Intel Core 2 Duo (2GHz) Moderkort - 4CoreDual-SATA2 RAM - två 1GB DDR2-minnen ljud - Realtek HD audio output video - ATI Radeon HD 2400 PRO (Jag fick nyligen den senaste BIOS för moderkortet och drivrutiner för grafikkort) Tack folk för dina synpunkter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| all nice and clean? alla kaniner som bor i ditt basenheten? visa dem dörren
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| det arn't en massiv bitar av ludd eller damm där inne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du nyligen uppdaterade grafikdrivrutiner du säger! Tog du bort de gamla ordentligt först?, Avinstallation och använda drivrutinen renare Pro?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| ye Jag såg, eftersom jag inte vid ett tillfälle gick sedan tillbaka över den och raderade dem. Jag använde ett program som föreslagits av ATI som söker i alla skrymslen och vrår för alla relaterade filer. |
|
| |||
| |||
| Så detta har bara startat sedan ditt bios update?
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |