mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Afgørende. Hukommelsen "eksperter"

Reply

Thread Tools
Old 22 December 2008, 03:17
Medlem Gruppen

Default Afgørende. Hukommelsen "eksperter"

Heldigvis dag intet synes at være forkert i mit skrivebord!

Jeg var på afgørende hjemmeside og hentede hukommelse rådgiver værktøj doodah og fik denne efter scanningen:

Nu korrigere mig, hvis forkerte men Thats 4096 GB RAM det siger mit bundkort kan holde .. Enhver kender til en 1 TB DDR RAM stick til salg? = D
Old 22 December 2008, 04:44
Redaktør Gruppen

Jep, jeg synes, det balled op på en lidt ... lol.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22 December 2008, 09:30
Donor-Gruppen

: P haha ..

Du ved du vittighed om en 1 TB stick ... men alvorligt .. Jeg spekulerer på, hvor mange år vil det være ..

Ikke så længe siden, da min far købte en pc (den første jeg brugte) harddisken var et spørgsmål om megabyte - ikke engang en GB .. I'll check med ham - han sagde, det var kun 1MB men han kan spøgende, at overdrive eller bare fået det forkerte ..

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 22 december 2008, 15:16
Medlem Gruppen

I dont tror en terabyte stick RAM er ved at bygge, har vi kun lige fik 4GB stokke, den næste store skridt er at bygge det ind i processoren meget gerne Cell gør. Det giver enorme hukommelse båndbredde så jeg ser frem til det!
Old 22 December 2008, 15:42
Donor-Gruppen

Giv det 10 år, og vi vil alle være køreklar Tb sticks RAM ser tilbage på Gb, som vi gør Mb:)
Old 23 December 2008, 13:07
Donor-Gruppen

Det kan ikke være idealistisk front for fremtiden, men hvis den måde, som teknologi fungerer ændringer eller ej - TB sticks stadig vil sandsynligvis være til rådighed hvert år memory stick kapacitet til en telefon eller en anden enhed næsten fordobles, hvis ikke mere -- ikke så længe siden en 12MB kort ville have været en "Woah" nu er det slet ikke ualmindeligt at blive poncing om med 2GB kort i det (eller mere).

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Excel Udskrivning - "Out of Memory. Gem eller Luk alle åbne filer eller programmer" Fejl ruipistola Digital Imaging & Printere 0 23. maj 2009 01:18
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA'er 8 17th May 2008 02:56
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Kan jeg trygt omformatere en tom partition at kræve "brugte" hukommelse? TRUEfrancesca Windows-operativsystemer 2 16 januar 2008 08:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.