![]() |
|
| |||
| |||
| Heldigvis dag intet synes at være forkert i mit skrivebord! Jeg var på afgørende hjemmeside og hentede hukommelse rådgiver værktøj doodah og fik denne efter scanningen: ![]() Nu korrigere mig, hvis forkerte men Thats 4096 GB RAM det siger mit bundkort kan holde .. Enhver kender til en 1 TB DDR RAM stick til salg? = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, jeg synes, det balled op på en lidt ... lol.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| : P haha .. Du ved du vittighed om en 1 TB stick ... men alvorligt .. Jeg spekulerer på, hvor mange år vil det være .. Ikke så længe siden, da min far købte en pc (den første jeg brugte) harddisken var et spørgsmål om megabyte - ikke engang en GB .. I'll check med ham - han sagde, det var kun 1MB men han kan spøgende, at overdrive eller bare fået det forkerte ..
|
| |||
| |||
| I dont tror en terabyte stick RAM er ved at bygge, har vi kun lige fik 4GB stokke, den næste store skridt er at bygge det ind i processoren meget gerne Cell gør. Det giver enorme hukommelse båndbredde så jeg ser frem til det! |
|
| |||
| |||
| Giv det 10 år, og vi vil alle være køreklar Tb sticks RAM ser tilbage på Gb, som vi gør Mb:) |
|
| |||
| |||
| Det kan ikke være idealistisk front for fremtiden, men hvis den måde, som teknologi fungerer ændringer eller ej - TB sticks stadig vil sandsynligvis være til rådighed hvert år memory stick kapacitet til en telefon eller en anden enhed næsten fordobles, hvis ikke mere -- ikke så længe siden en 12MB kort ville have været en "Woah" nu er det slet ikke ualmindeligt at blive poncing om med 2GB kort i det (eller mere).
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Excel Udskrivning - "Out of Memory. Gem eller Luk alle åbne filer eller programmer" Fejl | ruipistola | Digital Imaging & Printere | 0 | 23. maj 2009 01:18 |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Kan jeg trygt omformatere en tom partition at kræve "brugte" hukommelse? | TRUEfrancesca | Windows-operativsystemer | 2 | 16 januar 2008 08:40 |
| Thread Tools | |
| |