vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Ratkaisevan tärkeää. Muisti "asiantuntijoiden"

Reply

Thread Tools
Old 22 joulukuu 2008, 03:17
Jäsen

Default Ratkaisevan tärkeää. Muisti "asiantuntijoiden"

Onneksi tänään ei näyttäisi olevan väärässä työpöydälle!

Olin ratkaisevan verkkosivuilla ja ladannut muistiin neuvonantaja työkalu doodah ja sai tämän jälkeen scan:

Nyt oikea minulle jos väärä mutta thats 4096 Gt RAM sanotaan minun emolevy mahtuu .. Tietääkö kukaan, joka 1Tb DDR RAM kiinni myytävänä? = D
Old 22 joulukuu 2008, 04:44
Moderator Group

Jep, olen sitä mieltä, että balled up on, että yksi hieman ... lol.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22 joulukuu 2008, 09:30
Rahoittajien ryhmän

: P haha ..

Te tiedätte, olet vitsi noin 1TB kiinni ... mutta vakavasti .. Ihmettelen, kuinka monta vuotta se on ..

Ei niin kauan sitten, kun isäni osti PC (ensimmäinen minun käyttää) kovalevy oli kysymys megatavua - ei edes GB .. I'll tarkistaa hänen kanssaan - hän sanoi, että se oli vain 1MB mutta hän voi olla tosissasi, liioittelematta tai vain ymmärtänyt asian väärin ..
Old 22 joulukuu 2008, 15:16
Jäsen

I dont ajatella teratavu kiinni RAM-muistia on teoksia, meillä on vain juuri 4GB tikkuja, seuraava iso askel rakentaa sen jalostaja paljon Cell ei. Tämä mahdollistaa valtava muistin kaistanleveyttä niin olen odottaa sitä!
Old 22 joulukuu 2008, 15:42
Rahoittajien ryhmän

Anna se 10 vuotta, ja me kaikki käynnissä tb tikkuja RAM HAKU takaisin Gb kuin me Mb:)
Old 23 joulukuu 2008, 13:07
Rahoittajien ryhmän

Se ei voi olla idealistinen edessä tulevaisuutta varten, mutta jos sitä tapaa, jolla toimii muutoksia tai ei - TB pitäytyy edelleen todennäköisimmin saatavilla joka vuosi muistitikulla valmiuksia puhelin tai muu laite käytännössä kaksinkertaistaa, jos ei enemmän -- ei niin kauan sitten 12mb kortti olisi ollut "Woah" nyt ei ole ollenkaan harvinaista, että on poncing noin kanssa 2GB kortit siellä (tai enemmän).

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Excel Painaminen - "Out of Memory. Tallenna tai Sulje kaikki avoimet tiedostot tai Sovellukset" Virhe ruipistola Digital Imaging & Tulostimet 0 23. toukokuuta 2009 01:18
Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" ashaiba Rautatavaran Chat 6 13th Mar 2009 15:56
Se ei voi asettaa "enable"-toiminto "Päällä" Bios ref CD / DVD: lle. ashmehta Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 8 17th Jun 2008 02:56
Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". aechain Windows-käyttöjärjestelmät 5 24th Jan 2008 15:45
Voinko turvallisesti uudet tyhjään Osiota takaisin "käytössä" muistia? TRUEfrancesca Windows-käyttöjärjestelmät 2 16. Jan 2008 08:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.