mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Cruciaal. Het geheugen "deskundigen"

Reply

Thread Tools
Old 22 december 2008, 03:17
Lid Fractie

Gelukkig vandaag niets mis lijkt te zijn in mijn desktop!

Ik was op de cruciale website en het downloaden van het geheugen adviseur instrument doodah en kreeg deze na de scan:

Nu juist me als verkeerd maar thats 4096 Gb RAM staat mijn moederbord kan houden .. Weet iemand van een 1TB DDR RAM stick te koop? = D
Old 22 december 2008, 04:44
Moderator Groep

Yep, ik denk dat het balled op dat men een beetje ... lol.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 22 december 2008, 09:30
Donor Groep

: P haha ..

Je weet dat je een grap over 1TB stok ... maar serieus .. Ik vraag me af hoeveel jaren zal het ..

Niet zo lang geleden, toen mijn vader kocht een pc (de eerste die ik gebruikte) de harde schijf is een kwestie van megabyte - niet eens een GB .. I'll check met hem - hij zei dat het slechts 1MB, maar hij kan worden grapje, overdrijven of gewoon heb het verkeerd ..
Old 22 dec 2008, 15:16
Lid Fractie

Ik denk niet dat een terabyte aan RAM-stick wordt in de werken, hebben we alleen net 4Gb sticks, de volgende grote stap is de bouw in de processor graag Cell doet. Waarmee enorme geheugen bandbreedte, dus ik ben op zoek naar dat!
Old 22 december 2008, 15:42
Donor Groep

Geef het 10 jaar en we zullen allemaal worden uitgevoerd Tb sticks ram kijken terug op Gb als wij Mb:)
Old 23 december 2008, 13:07
Donor Groep

Het kan niet de idealistische front voor de toekomst, maar als de manier waarop de technologie werkt veranderingen of niet - TB-sticks nog steeds het meest waarschijnlijk beschikbaar zijn, elk jaar de memory stick voor een telefoon of ander apparaat vrijwel verdubbelt zo niet meer -- niet zo lang geleden een 12MB-kaart zou zijn geweest van een "Woah" nu is het helemaal niet ongebruikelijk om poncing over met 2GB kaarten in zijn (of meer).

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.