![]() |
|
| |||
| |||
| Heldigvis i dag ikke noe synes å være feil på skrivebordet mitt! Jeg var på avgjørende nettsted og lastet ned minnet rådgiver verktøyet doodah og fikk dette etter skanning: ![]() Nå korrekt meg hvis galt men dvs 4096 GB RAM det står mitt hovedkort kan holde .. Noen som vet om en 1TB DDR RAM pinne for salg? = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg tror det balled opp som en litt ... lol.
|
| |||
| |||
| : P haha .. Du vet du spøk om en 1TB pinne ... men seriøst .. Jeg lurer på hvor mange år vil det være .. Ikke så lenge siden, da faren min kjøpte en PC (den første jeg brukt) harddisken var et spørsmål om megabyte - ikke engang en GB .. Jeg skal snakke med ham - han sa det var bare 1MB men han kan være fleiper, overdriver eller akkurat det galt ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg dont overveie en terabyte pinne RAM er i arbeid, har vi bare fått 4GB pinner, det neste store skritt er å bygge den inn i prosessoren mye som Cell gjør. Som gjør at store minne båndbredde så jeg ser frem til det! |
|
| |||
| |||
| Gi den 10 år, og vi vil alle bli kjører TB kjepper RAM ser tilbake på Gb som vi gjør Mb:) |
|
| |||
| |||
| Det er kanskje ikke den idealistiske foran for fremtiden, men om hvordan teknologi virker endringer eller ikke - TB kjepper fremdeles mest sannsynlig være tilgjengelig hvert år Memory Stick kapasitet på en telefon eller en annen enhet praktisk dobles om ikke mer -- ikke så lenge siden en 12MB-kortet ville vært en "Woah" nå er det ikke i det hele tatt uvanlig å være poncing om med 2GB kort i det (eller mer).
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Excel Utskrift - "Out of Memory. Lagre eller Lukk eventuelle åpne filer eller programmer" Error | ruipistola | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 23 mai 2009 01:18 |
| Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. | ashmehta | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Kan jeg trygt omformatere en tom partisjon å tørrlegge "brukte" minne? | TRUEfrancesca | Windows-operativsystemer | 2 | 16 januar 2008 08:40 |
| Thread Tools | |
| |