![]() |
|
| |||
| |||
| Lyckligtvis idag inget verkar vara fel på mitt skrivbord! Jag var på den avgörande webbplats och hämtat minnet rådgivare verktyg doodah och fick detta efter genomsökningen: ![]() Nu rätta mig om fel men thats 4096 GB RAM står mitt moderkort kan hålla .. Någon som känner till en 1TB DDR RAM-minne till salu? = D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp, jag tror att det balled upp som ett lite ... lol.
|
| |||
| |||
| : P haha .. Du vet att du skämt om en 1TB-minne ... men på allvar .. Jag undrar hur många år det kommer att bli .. För inte så länge sedan när min pappa köpte en dator (den första jag använde) hårddisken var en fråga om megabyte - inte ens en GB .. Jag ska kolla med honom - han sa att det var bara 1MB men han kan skämta, överdriva eller bara tar det fel ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jag dont tänka en terabyte-minne RAM-minne är på gång, vi har bara fått 4GB minnen, nästa stora steg är att bygga in den i processorn likt Cell gör. Det låter stort minne bandbredd så jag ser fram emot det! |
|
| |||
| |||
| Ge det 10 år och vi kommer alla att köra tbc-minnen RAM ser tillbaka på Gb som vi gör Mb:) |
|
| |||
| |||
| Det kanske inte är den idealistiska front för framtiden men om det sätt på vilket fungerar förändringar eller inte - TB-minnen kommer ändå med största sannolikhet att finnas tillgängliga varje år minnet kapacitet för en telefon eller annan enhet nästan fördubblas om inte mer -- inte så länge sedan ett 12mb kort skulle ha varit en "Woah" nu är det inte alls ovanligt att poncing om med 2GB kort i det (eller mer).
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Excel Utskrift - "Out of memory. Spara eller Stäng alla öppna filer eller Program" Fel | ruipistola | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 23 maj 2009 01:18 |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Det går inte att sätta "Aktivera" funktion "om" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Kan jag säkert formatera en EMPTY partition att kräva "används" minne? | TRUEfrancesca | Windows-operativsystem | 2 | 16 januari 2008 08:40 |
| Thread Tools | |
| |