![]() |
|
| |||
| |||
| Hey ppl ... sup ... Mit mobo understøtter en max af DDR333, men da det var lidt svært at finde, besluttede jeg at bruge DDR400 rams.so jeg købte to DDR400 512 MB RAM laese-/skrivelagre nu de sjove ting er, at de ikke arbejde, undtagen når den ene er blandet med min tidligere 266 Mhz RAM .. Er der ne måde, at jeg kan gøre damn 400s arbejde? pls hjælp fyrene ...... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad højspænding de bedømt på?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 184-pin 2,5 V DIMM med guldbelagte kontakter ] 200/266/333 MHz ikke-ECC unbuffered DDR SDRAM ... mit oprindelige ram er ddr266 |
|
| |||
| |||
| -Roman] 184-pin 2,5 V DIMM med guldbelagte kontakter ZapfDingbats]-romerske] 200/266/333 MHz, Non-ECC unbuffered DDR SDRAM |
|
| |||
| |||
| Hvis den ældre RAM kører ved en lavere spænding, du måtte have et problem. Check it out, se, om det kan køre på 2.5V. Hvis det kan, skrumple det op til 2,5 i BIOS, og som skal ordne det.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| mit mobo's Intel 845GVSr ikke understøtter oc ... |
|
| |||
| |||
| Det er ikke OC, det er en funktion hver bundkort bør have for at drive hukommelse korrekt.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, bundkortet skal gøre det automatisk, men nogle gør ikke, og du er nødt til at indstille det selv.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Old Notesbog og XP - PCMCIA-slot er ikke genkendt | bipeman | Windows-operativsystemer | 1 | 24 marts 2009 21:32 |
| Micro SD Adapter ulæsbare af PC SD Slot | beatingunicely | Drives & flytbare medier | 1 | 8 februar 2009 16:31 |
| AGP Pro slot spørgsmål | samjohnson | Grafikkort & Monitors | 2 | 16 januar 2008 11:19 |
| MMC / SD-slot ikke læsning | NismoTyler | Windows-operativsystemer | 5 | 6. jan 2008 16:39 |
| Nr. AGP-slot | VJH | CPU, bundkort og RAM | 12 | 7 december 2007 19:00 |
| Thread Tools | |
| |