![]() |
|
| |||
| |||
| hei ppl ... sup ... Min mobo støtter en max av DDR333, men siden det var litt vanskelig å finne, bestemte jeg meg for å bruke DDR400 rams.so Jeg kjøpte to DDR400 512 MB RAMs, nå morsom ting er at de ikke arbeide bortsett fra når man er blandet med min forrige 266 Mhz RAM .. Er det ne måten at jeg kan ta de jævla 400s arbeid? pls hjelpe fyrene ...... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva spenning de vurdert på?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 184-pin 2.5 V DIMM med gullbelagte kontakter ] 200/266/333 MHz Non-ECC unbuffered DDR SDRAM ... mitt opprinnelige ram er ddr266 |
|
| |||
| |||
| -Roman] 184-pin 2.5 V DIMM med gullbelagte kontakter ZapfDingbats]-romerske] 200/266/333 MHz ikke-ECC Unbuffered DDR SDRAM |
|
| |||
| |||
| Hvis voksne RAM kjører på en lavere spenning kan du ha et problem. Sjekk det ut, se om det kan kjøres på 2.5V. Hvis det kan Bump den opp til 2.5 i BIOS, og som skal løse det.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| min mobo's Intel 845GVSr støtter ikke OC ... |
|
| |||
| |||
| Det er ikke OC er det en funksjon hver hovedkort bør ha for å betjene minne riktig.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, hovedkortet burde gjøre det automaticly imidlertid noen ikke, og du må sette det selv.