![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tja overskriften siger det hele ... Im bare om at købe et nyt DDR2 RAM ... den ene, som jeg har i min pc lige nu har en freq af 333Mhz mens det nye, at im prøver at købe Jeg har lige læst den har 800 MHz ... Im bare tænkte, om det ville medføre noget problem. ![]() thanks in advance fyrene |
|
| |||
| |||
| Check out crucial.com i Amerika eller crucial.com anlægget i UK Jeg havde det samme problem omkring et år siden om at opgradere RAM (det skal være den samme type DDR 4300,5300 denne type ting) Lad dem køre scanneren, og de vil fortælle dig, hvilke for at få (bemærk der er en scanner til XP og Vista) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dine RAM er nok ikke 333, er det sikkert 667, og hastigheder under DDR2-800 do påvirke ydeevnen. RAM er billigt nok, at det ikke er det værd alligevel. Blot tage den gamle ting.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR = Double Data Rate Så 333x2 = 666 / 7
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| skulle du være i stand til at blande, men din 800 vil falde til den langsommere hastighed, bør alle være fine |
|
| |||
| |||
| Det kan forårsage et problem, fordi hvis man ønsker at tiltræde de to DDR2 væddere og bruger deres hukommelse og hastighed, de frekvenser, skal være præcis den samme. |
|
| |||
| |||
| nope. im ikke ligger her, de arbejder fint sammen, selvom din hurtigste hastighed modul vil falde til den langsommere, vil der ikke være problemer, tro mig, |
|
| |||
| |||
| Ja, men som jeg sagde det ikke er virkelig det værd.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| jep, så bare for at tydeliggøre det virker |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer Won't Læs Ny Rams. | KiraxYamato | CPU, bundkort og RAM | 3 | 20 November 2009 17:49 |
| Forskellige væddere? | lobogaara | CPU, bundkort og RAM | 2 | 3 februar 2008 06:40 |
| Opgradering til 3 GB DDR2 | Macmac508 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 5 januar 2008 10:43 |
| Er DDR2 ram støtte DDR RAM | ranjitdutt | CPU, bundkort og RAM | 5 | 26th Dec 2007 00:00 |
| DDR2 .. ddr3? ddrwhat! | Lexmark | CPU, bundkort og RAM | 8 | 4 november 2007 03:12 |
| Thread Tools | |
| |