![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nou de titel zegt het al ... Im alleen over de aankoop van een nieuwe DDR2 ram ... de ene die ik heb in mijn pc recht heeft nu een freq van 333MHz, terwijl de nieuwe dat im proberen te kopen Ik heb net gelezen heeft 800MHz ... Im just me af of het zou leiden tot een probleem. ![]() Thanks in advance jongens |
|
| |||
| |||
| Check out crucial.com in Amerika of de crucial.com site in de UK Ik had hetzelfde probleem ongeveer een jaar geleden over het bijwerken van de ram (het moet van hetzelfde type DDR 4300,5300 dat soort dingen) Laat ze lopen de scanner en zij zullen u vertellen waar te krijgen (let er sprake is van een scanner voor XP en Vista) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw RAM-geheugen is waarschijnlijk niet 333, is het waarschijnlijk 667, en snelheden onder DDR2-800 niet van invloed op de prestaties. RAM geheugen is goedkoop genoeg dat het niet de moeite waard is. Neem de oude spullen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DDR = Double Data Rate Dus 333x2 = 666 / 7
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| je moet kunnen mengen, maar de 800 zal vertragen tot de tragere snelheid, het moet allemaal in orde |
|
| |||
| |||
| Het kan een probleem want als je wil toetreden tot de twee DDR2 rammen en gebruiken hun geheugen en snelheid, de frequenties moeten precies hetzelfde zijn. |
|
| |||
| |||
| Nope. im not liggen hier, ze werken goed samen, hoewel je snelste snelheid module zal vertragen tot de langzamere, zal er geen problemen, geloof me, |
|
| |||
| |||
| Ja, maar zoals ik al zei het is niet echt de moeite waard.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| yep dus te verduidelijken het werkt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer Wont Lees Nieuwe Rams. | KiraxYamato | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 20 november 2009 17:49 |
| Verschillende rammen? | lobogaara | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | De 3 februari 2008 06:40 |
| Upgrade naar 3GB DDR2 | Macmac508 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | De 5 januari 2008 10:43 |
| Is DDR2 ram ondersteunen DDR RAM | ranjitdutt | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 26 dec 2007 00:00 |
| DDR2 .. DDR3? ddrwhat! | lexmark | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 4 Nov 2007 03:12 |
| Thread Tools | |
| |