menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Počítačový hardware > Procesory, základní desky & RAM

Register

Dell Dimension 9100 DCTA - Základní deska je venku. Měl bych nainstalovat další nebo příkop?

Reply

Thread Nástroje
Old 12 března 2009, 16:10
Nový člen skupiny

Default Dell Dimension 9100 DCTA - Základní deska je venku. Měl bych nainstalovat další nebo příkop?

Ahoj: Trvalo mém počítači na prodejně. Bylo určeno, že je na desce. Všechny porty USB vyšel ve stejnou dobu. Jsem se rozhodl bych mohl koupit desku a nainstalovat sám. Některé otázky:

1. Jsem kvalifikovaný na to? Vím, trochu více informací o počítačích, než průměrná osoba, ale já nejsem odborník v žádném případě.

2. Bude můj počítač je stejně jako to bylo, když šel ven? Bude to, jako jsou Windows právě začíná a všechny moje věci jsou tam stejně jako předtím? Nebo budu muset přeinstalovat Windows, atd?

3. Stojí to za to? Mám prostě přeskočit a koupit jiný počítač?

My Computer:
Dell Dimension 9100 DCTA

Díky moc,

John
Old 12 března 2009, 17:57
Dárce Skupina

Default Dell Dimension 9100 DCTA - Základní deska je venku. Měl bych nainstalovat další nebo příkop?

Kristus, $ 179? Všechny novější Dells jsou standardizované, mohli jste si asi jen pravidelné penze, který podporuje vaše staré věci za méně než 80 dolarů.

Nicméně, je to P4 systém, je to nestojí za to házení peněz do více. Za méně než dvojnásobek ceny, kterou byste strávit na této desce samostatně můžete získat zcela nový systém. Část si to.
"Miloval jsem na P182 tolik, že při mé manželky byl systém všech hlučných a potřebné nejrůznější čištění, koupil jsem jí jeden. Potom, když jsem chtěla kočku jsem koupil P182. K P182 není kočka sama o sobě, ale je to stále vynikající koupit. "

Můj systém: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Základní deska:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
Paměť RAM:
2GB Patriot Extreme Výkon
Grafické karty (s):
PNY 8800GTS 320mb
Zvuková karta:
Sound Blaster Xtremegamer 7,1
Pevný disk (y):