![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi: vei tietokoneen kaupasta. Se oli todennut, että se on emolevyn. Kaikki USB-portit lähtivät samaan aikaan. Olen päättänyt Voisin ostaa emolevy ja asentaa sen itse. Jotkut kysymykset: 1. Olen pätevä siihen? Tiedän vähän enemmän tietokoneita kuin keskimääräinen henkilö, mutta en ole mikään asiantuntija millään tavalla. 2. Tuleeko minun tietokone on juuri sellaisena kuin se oli silloin, kun se meni ulos? Onko se, kuten Windows vain käynnistyy ja kaikki jutut on olemassa aivan kuten ennen? Tai minun täytyy asentaa Windows jne.? 3. Onko se sen arvoista? Pitäisikö minun vain ohittaa sen ja ostaa toiseen tietokoneeseen? Oma Tietokone: Dell Dimension 9100 DCTA Kiitos niin paljon, John |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kristus, $ 179? Kaikki uudempi Dells on standardoitu, voit luultavasti vain saada säännöllisesti aluksella, joka tukee vanhaa tavaraa on vähemmän kuin 80 dollaria. Kuitenkin, että on P4, se ei ole syytä heittää lisää rahaa. Alle kaksinkertaiseen hintaan haluat viettää että emolevyn yksin voi saada kokonaan uusi järjestelmä. Osa sitä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|