mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Dell Inspiron 531 Har dårlige bundkort ?????

Reply

Thread Tools
Old 26 januar 2009, 00:32
Medlem Gruppen

Default Dell Inspiron 531 Har dårlige bundkort ?????

Jeg har en ven, der har en Dell Inspiron 531, som har mange problemer for de seneste 4 måneder har de ikke været i stand til at bruge computer, medmindre det er i fejlsikret tilstand. Jeg har kørt en memtest-86 om det ikke noget galt med hukommelsen. Fra hvad jeg kan finde ud af denne pc er en dual processor og det ville betyde RAM bør i slots 1 en 3. Ikke kan lide det cam form Dell i slots 1 en 2. Om en uge siden de kaldte Dell for 10. gang, og de sagde det var ram. Og fordi det var under garanti Dell ville relpace det. Når tech kom ud pc'en var aktive, men kun i fejlsikret tilstand, han flyttede RAM tilbage til slots 1 en 2 og PC ville ikke arbejde overhovedet. Så sagde han, at det var bundkortet, der var problemet og vil være tilbage i to timer at relpace det fire timer senere min ven kalde dette tech fyr og fandt ud af, at Dell sagde de ikke var til erstatning af bundkort for det var ikke det problem, den er det program Vista.
Jeg talte med min ven i dag og kan konstatere, at de nu ikke kan få computeren til at tænde på alle.
Dosis nogen vide, om dette bundkort har problemer (Dell ORY206 ELLER 0RY206 modelnummer.
Eller kan det være noget med processor. Lige nu har jeg kun behov for at få det kører for at flytte filer til en anden harddisk.
Så vil vi se i at bruge computeren citron ret. Der garanti er god indtil 2011.
Old 26 januar 2009, 00:43
Donor-Gruppen

Dell er naturligvis at forsøge at skrue dig ud af en rettelse.

RAM-slots bør ikke sagen, men hvis det er absolut pooping ud, når de DIMM-enheder er flyttet, der ikke peger på en dør mobo. Det er ikke den processor, og hvis memtest kører fint det ikke, at enten.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 26 januar 2009, 06:47
Donor-Gruppen

Mit råd ville være ... komme tilbage til Dell og insistere på at tale med en tilsynsførende og insistere på en anden reparation. Hvis det er warrantied indtil 2011, så har du al mulig ret.

Good Luck tho ..... som Dell er pitten: (

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26 januar 2009, 11:55
Medlem Gruppen

Forsøgt at ringe til Dell agin og nu de sætter min ven på hold og derefter bare hænge op. De fandt, at da de købte den computer, de har også købt den udvidede garanti og er godt indtil 2013. Men det synes at Dell mener de mobo er ikke inkluderet i denne garanti.
Min ven fandt ud af at når du ringer til Dell for at få hjælp i USA opkaldet gose til en person i Indien.
Old 26 januar 2009, 16:43
Medlem Gruppen

Gik tilbage til mine venner og så på den model nummer på mobo og det er forskellige, at det, der kommer op under ordningen filer på computeren. Antallet på mobo er M2N61-AX. Fortalte min ven, hvad der blev sagt her, og efter to og en halv time på telefonen Dell sagde, at de ville erstatte mobo.
Nu, at de vil relpace den mobo vil min ven tabe filerne på harddisken?
Old 26 januar 2009, 16:46
Donor-Gruppen

Kendskab til Dell .. alt muligt.
Hvis de ændrer mobo for den samme model, bør han ikke miste dem <famous sidste words>
Old 27 januar 2009, 14:25
Medlem Gruppen

Hvis du sender computeren tilbage, ville jeg ikke regne med dine filer retur med det.

Du kan tage harddisken ud og send den tilbage i dem, som Phil sagde selv, er det Dell og alt kan ske!
Old 27 januar 2009, 14:37
Medlem Gruppen

Godt de sender en person ud til hjemlandet for at erstatte dele. Behøver ikke at sende pc tilbage til Dell.
Old 27 januar 2009, 16:28
Medlem Gruppen

ok god. Jeg har læst en historie var en dell tekniker gik til et hjem reparation og brød computeren. før han kommer, eller før han begynder at sørge for, at Dell er ansvarlig for eventuelle skader, og at han går med en anti statisk band bare for forsigtighed.
Old 27 januar 2009, 17:19
Medlem Gruppen

Takket vil fortælle min ven. Og ved, hvordan de er Dell vil ikke komme forbi den indkørsel, medmindre han har det på. To store Puppys ikke sikker heks en jeg plejer at rod med puppys eller hjemmet ejer.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dell Support Center Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 dmdougie General Software Chat 6 18 November 2009 13:25
Dell Inspiron 530 ken979 General Hardware Chat 11 12 april 2008 08:54
Min Dell Inspiron kan ikke tændes. Valmue Laptops, Mobiles & PDA'er 1 2 februar 2008 03:17
Dell Inspiron 530 komponenter pcgamer530 Cases & Strømforsyninger 2 16 december 2007 05:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.